Now showing items 61-80 of 183

    • Thumbnail

      Genero indarkeria euskal literaturan 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (IKER UMR 5478, 2010)
      [EUS] Artikulu honek egun indar betean dagoen kezka eta diskurtsoa dakar orrialde hauetara. Kapituluak bi alde nabarmen ezberdin izango ditu. Hasteko, genero indarkeriaren inguruan eraikitako marko kontzeptuala landuko da. ...
    • Thumbnail

      Género, raza y clase en la novela ‘Estación en curva’ de Uxue Apaolaza 

      Martín Etxebeste, Jon (Instituto Universitario de Estudios de Género de la Universidad Carlos III de Madrid, 2023-10-16)
      Uxue Apaolaza publicó en 2021 un libro llamado 'Bihurguneko nasa' (traducido, Estación en curva). La escritora vasca aborda el tema de la clase social y el feminismo mediante nueve cuentos interconectados. La ...
    • Thumbnail

      Gioconda Belli, un universo de mujeres 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Universidade Federal de Santa Catarina, Centro de Filosofia e Ciências Humanas (Brasil), 2013)
      [ES] En este artículo analizaremos el devenir del universo de mujeres de Gioconda Belli, a través de la mirada de tres personajes protagonistas femeninos que se pronuncian de forma contundente sobre la vida y la estética ...
    • Thumbnail

      Gizarte zientziak ikasgaia Blended Learning ereduarekin lantzeko proposamena 

      Llorente, Oihane (2018)
      Proiektu honetan ikasleek gizarte zientziak ikasgaiarekin dituzten arazoak aztertu dira. Horretarako ikasgaia irakasterako orduan dauden arazoak eta ikasleak kontzeptu batzuk ulertzeko zailtasunak aztertu dira. Horrela ...
    • Thumbnail

      Gorputz Hezkuntza eta IKTak: Irakasleen lana eta elkarrekintza bultzatzeko proposamena 

      Larrauri Iriondo, Markel (2018)
      Proiektu honek Gorputz Hezkuntza eta IKTak bateragarriak izan daitezkeela erakutsi nahi izan dugu, bi alorren arteko elkarrekintzarekin ikasgaiko profesionalentzat baliagarria izan daitekeen lana eratuz. Hori lortzeko, ...
    • Thumbnail

      Gorputz jipoituak, genero indarkeriaren sinekdokea literaturan 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      [EUS] Gorputzak eta genero indarkeria kontuan izanik hainbat eleberri aztertu dira, denek ere, tratu txarrak eta gorputza ikusmiran eta aztergai dituztelarik.
    • Thumbnail

      Harkaitz Cano eta gaur egungo euskal literatura sistema 

      Sampedro Alegría, Aiora (2023-12)
      Euskal sistema literarioa sistema ahula dela esan ohi da, baina azken urteetan inguruan ditugun eta hizkuntza handiek baliatzen dituzten sistemek izandako garapenaren antzeko eboluzioa lortu du literatura-testuen moldeen, ...
    • Thumbnail

      Harkaitz Cano: del silencio de las traducciones 

      Sampedro Alegría, Aiora (Ínsula, 2020-07)
      Este artículo pretende arrojar luz sobre las estrategias de traducción entre la lengua origen, euskara y la lengua meta, castellano, utilizadas por el escritor vasco Harkaitz Cano; y cómo estas han influido en su expansión ...
    • Thumbnail

      Haurren solasaldiaren zuzenketa irakasteko Moodle plataforma 

      Alcalde Zufiaurre, Lide (2021-07-15)
      Sarri askotan irakasle izango diren ikasleei haurrek nola hitz egiten duten jakitea zaila egiten zaie. Horrez gain, haur bati hizkuntza irakastea edota hizkuntza zuzentzeko teknikak nola erabili behar diren jakitea ez da ...
    • Thumbnail

      Hego Euskal Herriko etorkizuneko Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleen usteak curriculumeko lau hizkuntzekiko, honako bost ezaugarrien gainean: ezagutza, zailtasuna, garrantzia, hautaketa eta justifikazioa 

      Gartziarena San Policarpo, Mikel ORCID; Villabona Perurena, Nerea (EHU/UPV, 2022-03-31)
      Azterketaren helburua da Hego Euskal Herriko Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleek euskarari, gaztelaniari, ingelesari eta frantsesari buruz dituzten usteak identifikatzea. Ikerketak honako bost ezaugarri zehatz ...
    • Thumbnail

      Herramientas para desarrollar el hábito lector en la escuela y la familia 

      Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      [ES] Esta comunicación propone unificar familia y escuela para trabajar conjuntamente la capacidad lectora del alumnado. Para ello se sugieren dos herramientas de trabajo. Por un lado, clases virtuales de lectura conjunta ...
    • Thumbnail

      Hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa Arratian 

      Eguskiza Sánchez, Naia ORCID (2019-05-03)
      Ikerketa lan honek hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa dauka aztergai Arratiako bailarako herrietan. Lemoako, Igorreko, Dimako, Arteako, Zeanuriko eta Zeberioko hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa, hain ...
    • Thumbnail

      Hizkuntza Hezkidetzailea eta Sexista: Haur eta Lehen Hezkuntzako ipuinen azterketa, Hizkuntzaren Prozesamenduko tresnak erabiliz 

      Garcia Arriola, Eneritz A. (UPV/EHU eta UEU, 2017)
      Haurrei ipuinak irakurtzea edo kontatzea oso garrantzitsutzat jo izan da, baita hezkuntza formalean ere. Lan honetan ipuin tradizional sexistetan eta moderno hezkidetzaileetan erabiltzen den hizkuntza aztertu eta alderatu ...
    • Thumbnail

      Hiztun berriak eta bertso-mundua. Legitimatu a(ha)la auzitan jarri? 

      Artetxe Sarasola, Miren ORCID (Soziolinguistika Klusterra, 2018)
      Hiztun berrien hizkuntza identitatea eta hizkuntza erabilera ikerlerro emankorra bilakatu da azken urteotan, hizkuntza gutxituen esparruan. Bestelako hizkuntzen kasuan bezala gurean ere, ikerketek erakutsi dute hiztun ...
    • Thumbnail

      IDAT: talde laneko idatzian banakako ekarpenei begira 

      Abasolo Isasa, Juan Sebastián ORCID; Eguskiza Sánchez, Naia ORCID (Octaedro, 2023)
      Lan honetan erakusten dira IDAT softwarearen erabileraz nola azter litezkeen talde-lanean idatzitakoaren ezaugarri kuantitatibo zenbait. Talde-lan baten analisiaren emaitzak aurkezten dira eta horren erabiliera aukerak ...
    • Thumbnail

      Idazketa aberasteko Edmodo plataforma digitala 

      Etxeandia Palacio, Haize (2019-06-27)
      Egungo ikasleek duten idazteko gaitasun mailari erreparatuz eta trebetasun honen didaktikaz hausnartuz, teknologiak irakaskuntzan izan dezakeen erabilera positiboa baloratzea da abiapuntua. Horregatik, lan honek hizkuntza ...
    • Thumbnail

      Idazketa Aztertzeko Tresna 

      Abasolo Isasa, Juan Sebastián ORCID; Unamuno Goiriena, Lorea; De Pablo Delgado, Irati ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2019)
      [EU] Lan honetan idazketarekin lotutako prozesuak ikertzea helburu duen tresna baten bilakabidea aurkeztu nahi da. Idazketan parte hartzen duten prozesuak ugariak dira; eta asko oso ikertuak izan badira ere, badira beste ...
    • Thumbnail

      Ikasleen hizkuntza erroreak eta hutsegiteak : zuzentzeko proposamena 

      Larrea Mugica, Pedro ORCID (Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, 2009)
      [Es]El presente trabajo se basa en las consultas que los profesores y profesoras de distintas asignaturas nos hacen al profesorado de lengua. Muchas veces los profesores debemos corregir no sólo el contenido de los trabajos ...
    • Thumbnail

      Implementing games in the foreign language classroom: effects on students’ language acquisition process 

      Martínez Berrospe, Leire (2023-11-24)
      [EN] This paper focuses on the possible benefits of implementing games to enhance the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 45 students enrolled in the fifth grade of Primary School ...
    • Thumbnail

      Implementing interaction and cooperative learning in the foreign language classroom: effects on students’ learning 

      Beltran Errandonea, Maddi (2022-09-05)
      [EN] This paper focuses on the possible benefits of interaction and cooperative learning in the foreign language acquisition process. In this research, the participants were 24 students enrolled in the fifth grade of Primary ...