Show simple item record

dc.contributor.advisorLosada Iglesias, Daniel ORCID
dc.contributor.authorEzeiza Ramos, Ainhoa ORCID
dc.contributor.otherDidáctica y Organización Escolar;;Didaktika eta Eskola Antolakuntzaes
dc.date.accessioned2016-03-03T11:56:32Z
dc.date.available2016-03-03T11:56:32Z
dc.date.issued2015-12-15
dc.date.submitted2015-12-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17492
dc.description390 p.es
dc.description.abstractIkerlan honetan, ingurune birtual akademikoen hurbilpen esploratorio bat egin da komunikaziorakogaitasunaren garapen eta ebaluazioari lotutako eskuhartze didaktikoen bitartez. Unibertsitateko lehenmailako 417 ikasleren 2,907 idatzizko ekoizpen hartu dira analisiaren oinarri, bereziki ingurune birtualendimentsio erreferentzialak eta sozialak aztertzeari begira.Dimentsio erreferentzialei lotutako emaitza nagusi gisa, argi ikusi da ikasleak Graduko lehen mailan gaidirela idatzizko testuarteko lan akademiko konplexuak ekoizteko, unibertsitatearen testuinguruakeskatzen dituen baldintza diskurtsiboak betez. Horretarako zailtasun handienetako bat erreferentziabibliografikoak testuan zehar txertatzea eta amaieran egoki zerrendatzea dela ikusi da, baina zailtasunhoriek nabarmen arindu daitezke elkarren arteko erregulaziorako tutoretza-jarduerak erabiliz ikasemaitzakhobetzeko estrategia didaktiko gisa. Erregulazio hori ingurune birtualeko tresnak erabilizantolatzen bada, etengabe berrikusteko eta orientatzeko aukera zabaltzen da.Dimentsio sozialari dagokionez, emaitza deigarriak jaso dira foro birtualetako komunikazioarennolakotasunean, bai euskara/gaztelania hizkuntzen arteko parekotasunari lotuta eta bai adierazkortasunlinguistikoaren erabileran. Ikasleek ingurune birtuala leku sozial gisa identifikatu dute eta elkarren arteanerregulatu dute elkarreragina eta hizkuntz erregistroa, komunikazio beharren arabera.Azkenik, prozesu osoan zehar hainbat dilema etiko sortu da, ikerlan-lerro berri bat zabaltzea eragindutenak, ilusionismo soziala deituriko lan egiteko moduetatik abiatuta.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjecteducational theory and methodses
dc.subjectpupil and student assessmentes
dc.subjecteducational psychologyes
dc.subjectteoría y métodos educativoses
dc.subjectevaluación del alumnadoes
dc.subjectpsicología educacionales
dc.titleKomunikaziorako gaitasunaren ebaluazioa ingurune birtualetan goi-mailako irakaskuntzanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(cc) 2015 AINHOA EZEIZA RAMOS (cc by 4.0)
dc.identifier.studentID50499es
dc.identifier.projectID476es
dc.departamentoesDidáctica y organización escolares_ES
dc.departamentoeuDidaktika eta eskola antolakuntzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc) 2015 AINHOA EZEIZA RAMOS (cc by 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc) 2015 AINHOA EZEIZA RAMOS (cc by 4.0)