dc.contributor.advisor | Rodríguez Fernández, Arantzazu | |
dc.contributor.author | Serna Martínez, Maite | |
dc.contributor.other | Didáctica de la Lengua y la Literatura;;Hizkuntzaren eta Literaturaren didaktika | es |
dc.date.accessioned | 2016-06-20T10:13:35Z | |
dc.date.available | 2016-06-20T10:13:35Z | |
dc.date.issued | 2015-12-18 | |
dc.date.submitted | 2015-12-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/18475 | |
dc.description | 553 p. | es |
dc.description.abstract | Tesi-lan honetan, bi ikerketa egin dira bi lagin eta bi metodologia erabiliz: metodologia kuantitatiboa Bizkaiko 37 Lehen Hezkuntzako ikastetxeetako A eta D hizkuntza-ereduetako 1528 ikasleren irakurtzeko ohiturak eta irakurtzeari ematen dioten balioa neurtzeko, eta metodologia kualitatiboa zein kuantitatiboa 37 ikastetxe horietako 19 eskola-liburutegitako liburuzainen lan dinamika aztertzeko. Lan honetan, bi ikerketetatik jasotako emaitzak aztertu dira eskola-liburutegiak dauden ikastetxeetan ikasleen irakurketa ohituren zenbait ondorio ebaluatzeari begira. Bestalde, aztertutako ikasleen irakurtzeko ohiturak eta irakurketari emandako balioa erkatu egin dira euren ikastetxeetako eskola-liburutegietan egiten den irakurzaletasuna sustatzeko lanarekin eta liburuzainaren lan dinamikarekin, aztertutako eskola-liburutegietako liburuzainen dinamizatzaile maila ikasleei zenbateraino eragin dakiekeen ebaluatzeko asmoz. Egindako azterketek agerian utzi dute ikasleen irakurketa ohituretan aldagai bereizgarriak daudela (familiaren irakurzaletasun maila, sexua, eskolatze hizkuntza-eredua, ama-hizkuntza), eta eskola-liburutegian edozein dinamika erabiltzea ez dela baliagarria ikastetxeetako hezkuntzan laguntzeko, ezta ikasleen irakurzaletasunean eragiteko ere. Bestalde, eskola-liburuzainek soslai, lan dinamika eta eskola-liburutegia kudeatzeko joera oso desberdinak dituztela erakutsi du ikerketa honek. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | language and culture | es |
dc.subject | sociology of literature | es |
dc.subject | lenguaje y cultura | es |
dc.subject | sociología de la literatura | es |
dc.title | Bizkaiko Lehen Hezkuntzako ikasleen irakurtzeko ohiturak eta irakurtzearen balioa: eskola-liburutegiaren eraginari buruzko azterketa | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es |
dc.rights.holder | (c)2015 MAITE SERNA MARTINEZ | |
dc.identifier.studentID | 2918 | es |
dc.identifier.projectID | 999 | es |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |