Show simple item record

dc.contributor.advisorAmezaga Albizu, Josu
dc.contributor.authorSalces Alcalde, Gorka
dc.contributor.otherSociología y Trabajo Social;;Soziologia eta Gizarte Langintzaes
dc.date.accessioned2016-09-09T06:49:56Z
dc.date.available2016-09-09T06:49:56Z
dc.date.issued2016-02-25
dc.date.submitted2016-02-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/18844
dc.description706 p.es
dc.description.abstractGaur egun, euskarazko hedabideek erronka bikoitzari egin behar diote aurre. Alde batetik, mundu mailako krisia bizi dute komunikabideek, bat-batekotasunean oinarritutako ohitura komunikatiboak eta doako edukiak orokortzearen ondorioz. Bestetik, euskal hiztunen tipologia asko ugaritu da azken hamarkadetan, eta, hortaz, identifikatzen errazagoa zen publiko potentzialarentzako produktuak sortzetik ezaugarri jakin batzuei lotzen zailagoa den komunitate bati zuzendutako produktuak ekoiztera igaro dira euskarazko hedabideak. Euskaldunen iritziek, ohiturek eta jarrerek kontsumoan izan dezaketen eraginaz jabeturik, proiektu honek aldagai horien nolakotasuna eta jatorria identifikatzea du xede, etorkizunera begira sektoreak bere publiko potentziala hobeto ezagutu eta estrategia berriak jorra ahal ditzan.Lan honetan metodologia hirukoitza erabili da euskal hiztunen ohitura komunikatiboak aztertzeko. Lehenik eta behin, kontsumo mediatikoan eta haren baitako hautu linguistikoan eragin dezaketen faktoreak detektatzeko asmoz ikergaia jorratu duen literatura berrikusten du tesiak. Ondoren, adinaren, sexuaren, hizkuntza gaitasunaren eta jatorri geografikoaren arabera hautatutako euskaldunekin egindako sakoneko elkarrizketak kodetu eta aztertu dira. Halaber, audientzia neurketen eta bestelako iturri estatistikoen bilketa, analisia eta kritika barnebiltzen ditu ikerketa honek. Azkenik, azterketa kualitatibotik zein kuantitatibotik ateratako ondorioen sintesia planteatzen da, eta uztarketa metodologikotik euskaldunen eta hedabide kontsumoaren arteko harremanaren ezagutzari ekarpena egiten zaio.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectcultural sociologyes
dc.subjectsocial communicationses
dc.subjectsociología sulturales
dc.subjectcomunicaciones socialeses
dc.titleEuskaldunak komunikabideen aurrean: iritzien, ohituren eta jarreren azterketa kualitatibo eta kuantitatiboaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(cc)2016 GORKAL SALCES ALCALDE (cc by-nc-sa 4.0)
dc.identifier.studentID286449es
dc.identifier.projectID14713es
dc.departamentoesSociología y trabajo sociales_ES
dc.departamentoeuSoziologia eta gizarte langintzaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc)2016 GORKAL SALCES ALCALDE (cc by-nc-sa 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc)2016 GORKAL SALCES ALCALDE (cc by-nc-sa 4.0)