dc.contributor.advisor | Cenoz Iragui, Miren Jasone | |
dc.contributor.author | Ibarra Lizundia, Irune | |
dc.date.accessioned | 2018-04-16T08:18:21Z | |
dc.date.available | 2018-04-16T08:18:21Z | |
dc.date.issued | 2016-10-24 | |
dc.date.submitted | 2016-10-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/26312 | |
dc.description | 395 p. | es_ES |
dc.description.abstract | Idazketa hizkuntza-komunikaziorako konpetentziaren dimentsioetako bat da. Esku-idazketa azkarra/automatikoa eukitzeak testuen konposaketaren kantitatean eta kalitatean eraginak dituela ikusi da neurogarapeneko ikuspuntuaren arabera (Berninger & Swanson, 1994). Bestalde, hastapeneko testu eleanitzak aztertzeko garrantzitsuak dira hizkuntzen ikuspuntu holistikoa eta ikuspuntu modularra. Era berean, garrantzitsua da faktore desberdinek hastapeneko idazketa eleanitzean dituzten eraginak aztertzea. Honela, generoa, adimena, irakurketa-maila, jaioterria, hizkuntza-gaitasuna eta hizkuntzaren erabilera faktore erabakiorrak izan dira hastapeneko idazketa eleanitzean. Arlo teorikoa aztertu ondoren, Lehen Hezkuntzako 2, 4 eta6 mailetako 578 ikasleen testu eleanitzak aztertu dira. Ikerketa honetan ondoko galderei erantzuna eman nahi diegu: 1) Zein esku-jario daukate LHko D ereduko 2, 4 eta 6. mailakoek esku-idazketan, euskaraz idazten dutenean? 2) Zer nolako testu narratiboak eta espositiboak idazten dituzte LHko 2, 4 eta 6. mailakoek eskuz, euskaraz, gazteleraz eta ingelesez idazten dutenean? 3) Zein eragin dute faktoreek esku-idazketaren jarioan? 4)Zein eragin dute faktoreek eskuz idatzitako testu eleanitzen kalitateari eta kantitateari dagokionez? 5) Zein harreman dago esku-idazketaren jarioaren eta testuen artean? 6) Zein harreman dago testu eleanitz guztien artean? | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | sector de la educación | es_ES |
dc.title | Esku-idazketa eta testu eleanitzen arteko loturak | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (c)2016 IRUNE IBARRA LIZUNDIA | |
dc.identifier.studentID | 3263 | es_ES |
dc.identifier.projectID | 18664 | es_ES |
dc.departamentoes | Métodos de investigación y diagnostico en educación | es_ES |
dc.departamentoeu | Hezkuntzako ikerkuntza eta diagnosi metodoak | es_ES |