dc.contributor.author | Apalategi Begiristain, M. Jaione | |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T11:25:55Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T11:25:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 84-935019-2-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/28763 | |
dc.description | 306 p. : gráf. | es_ES |
dc.description.abstract | Liburu honen helburua bikoitza da: batetik, Euskal Herriak duen hezkuntza-egoera eraldartzekotan, zer-nolako eskola-erakuntza beharko litzatekeen ezarri azaltzenda, eta bestetik, eskola-erakuntzaren eremuan zer-nolako eragina duten giza mailako eta gizarteko arlo desberdinek, eskola barrukoek nahiz eskolaz kanpokoek. Egilearen ustez, egun badaude Ikastetxeen egitura intelektuala bultztzeko adina indar eta baldintza. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Utriusque Vasconiae | es_ES |
dc.relation.ispartofseries | Bila; 17 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | hezkuntza | es_ES |
dc.subject | Euskal Herria | es_ES |
dc.subject | eskola erakuntza | es_ES |
dc.subject | País Vasco | es_ES |
dc.subject | enseñanza | es_ES |
dc.subject | educación | es_ES |
dc.title | Ikastetxeen egitura intelektuala | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es_ES |
dc.rights.holder | © 2006, M. Jaione Apalategi Begiristain | es_ES |