Now showing items 5-7 of 7

    • Thumbnail

      The university image: a model of overall image and stakeholder perspectives 

      Lafuente Ruiz de Sabando, Amaia ORCID; Forcada Sainz, Francisco Javier ORCID; Zorrilla Calvo, María Pilar ORCID (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)
      [EN] In order to further knowledge regarding the factors that have most influence on the university image, a measurement model was established in this research from the perspective of society and validated using covariance ...
    • Thumbnail

      Environmentally sustainable investment: Dynamics between global thematic indices 

      Gabriel, Vítor (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)
      [EN] This study analyses the long-term and short-term dynamics established between environmentally sustainable investment segments, applying a diverse methodological proposal based on the Johansen cointegration approach, ...
    • Thumbnail

      Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie. El caso de Juego de Tronos 

      Rojas Lamorena, Álvaro J.; Alcántara Pilar, Juan Miguel; Rodríguez López, María Eugenia (Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)
      [ES] Marco teórico. El sector audiovisual ha crecido y evolucionado en los últimos años con la aparición de nuevos productos y empresas que pugnan por alcanzar el liderazgo en el sector, como HBO o Netflix. Así, la “Tercera ...