19 Liburuki. 1 Zenbakia (2019);;Volumen 19. Número 1 (2019): Recent submissions
Now showing items 5-7 of 7
-
The university image: a model of overall image and stakeholder perspectives
(Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)[EN] In order to further knowledge regarding the factors that have most influence on the university image, a measurement model was established in this research from the perspective of society and validated using covariance ... -
Environmentally sustainable investment: Dynamics between global thematic indices
(Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)[EN] This study analyses the long-term and short-term dynamics established between environmentally sustainable investment segments, applying a diverse methodological proposal based on the Johansen cointegration approach, ... -
Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie. El caso de Juego de Tronos
(Instituto de Economía Aplicada a la Empresa (Universidad del País Vasco UPV/EHU), 2018-11)[ES] Marco teórico. El sector audiovisual ha crecido y evolucionado en los últimos años con la aparición de nuevos productos y empresas que pugnan por alcanzar el liderazgo en el sector, como HBO o Netflix. Así, la “Tercera ...