dc.contributor.author | Jauregi Etxaniz, Pello | |
dc.contributor.author | Huegun Burgos, Asier | |
dc.date.accessioned | 2019-09-20T08:24:42Z | |
dc.date.available | 2019-09-20T08:24:42Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.isbn | 849340666X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/35423 | |
dc.description | 227 p. | es_ES |
dc.description.abstract | Hezkuntza jarduera eta hezitzailearen harreman-trebetasunak. Ikasbide esperientziala: gorputz-sentsazioak gidari. Harreman-trebetasunen alfabetoa. Lurra: atsedena, lasaitasuna, ongizatea. Metala: betetasuna, argitasuna, baikortasuna. Ura: askatasuna, berritasuna, ausardia. Egurra: kemena, gaitasuna, adorea. Sua: irekitasuna, hurbiltasuna, alaitasuna. Sekuentzia orokorrak. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Utriusque Vasconiae | es_ES |
dc.relation.ispartofseries | Bila; 14 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | irakasle-ikasle harremanak | es_ES |
dc.subject | gizarte trebetasunak | es_ES |
dc.subject | gorputzaren adierazpena | es_ES |
dc.title | Sentitu: hezitzaileak harreman-trebetasunak lantzen | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es_ES |
dc.rights.holder | © 2005, Pello Jauregi - Asier Huegun | es_ES |