Recent Submissions

  • Thumbnail

    Ezagutzan oinarritutako giza jardueren eredu dinamiko eta pertsonalizatuak ikasten 

    Azkune Galparsoro, Gorka; Almeida, Aitor; López de Ipiña, Diego; Chen, Liming (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
    Being able to recognise human activities by means of sensor and computational devices can be a key competence in order to achieve human centred technologies. For that purpose, it is mandatory to build computational models ...
  • Thumbnail

    LGMD2A gaixotasunaren diagnostiko molekularra 

    Jaka, Oihane (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
    Limb-girdle muscular dystrophy type 2A (LGMD2A) is an autosomal recessive disorder caused by mutations in the CAPN3 gene. This gene encodes a protein expressed in skeletal muscle called calpain 3. In the present work we ...
  • Thumbnail

    DSM5-eko nortasun-nahasteak ebaluatzeko tresnen itzulpena eta balidazioa. Euskal Autonomi Erkidegoan egindako ikerketa bat 

    Ozamiz Echevarria, Naiara; Ortiz Jauregui, Miren Agurtzane; Guimón Ugartechea, José; Escobar Soto, Javier (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
    2013ko maiatzaren 18an, APAk (Amerikar Psikiatria Elkartea), gaixotasun mentalen diagnostiko eta estatistikaren bosgarren eskuliburua "Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-5)" publikatu zuen. ...
  • Thumbnail

    Euskararako analizatzaile sintaktiko estatistikoa hobetzeko teknikak 

    Bengoetxea Kortazar, Kepa Xabier; Gojenola Galletebeitia, Koldobika (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2016)
    This paper presents a set of experiments to improve the results of the statistical syntactic analyzers for Basque. The present work has examined different techniques: i) tree transformations, ii) stacking, and iii) ...

View more