Show simple item record

dc.contributor.authorMerino Maestre, María ORCID
dc.date.accessioned2020-01-17T18:23:10Z
dc.date.available2020-01-17T18:23:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationEkaia 24 : 185-203 (2011)
dc.identifier.issn0214-9001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/38779
dc.description.abstractTestu honetan, sudoku munduaren atea zabaldu nahi dugu, bai jokua fenomeno modura ikusita, bai eta jokuak Zientzarekin eta bereziki Programazio Matematikoa, Konbinatoria eta Talde Teoria arloekin duen loturaren aldetik. Zein ote da jokoaren konplexutasun konputazionala? Ekuazio-sistema sinple baten bidez adieraz ote daiteke sudokua? Zenbat denbora beharko du programa batek sudoku bat ebazteko? Ba al dago munduan zailena den sudoku bat? Zenbat soluzio daude? Ezagutzen da beharrezkoa den sarrera kopuru gutxienezkoa? Galdera hauek erantzuten saiatuko gara, gaur egungo logikan oinarritutako denbora-pasa honen zaletasunean eta ikerkuntza mailan sortutako interesari erreparatuz.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleSudokoa: denbora-pasa edo zientzia?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2011, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record