(2017) 37 Zenbakia;;(2017) Número 37: Recent submissions
Now showing items 1-4 of 9
-
Prácticum y prácticas docentes: la intervención de los profesionales en la docencia
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)The communication tries to examine how professionals involved in external practices can collaborate in other teaching tasks, for example, classroom practices or co-direction of End-of-Grade Jobs. This project is configured ... -
Experiencia en metodologías activas: proyecto para las asignaturas Introducción a la Contabilidad y Contabilidad Financiera en el Grado de Relaciones Laborales y Recursos Humanos de la UPV/EHU
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)This article presents the results of the the implementation of Project Based Learning (PjBL) for the subjects of Accounting in the degree of Labor Relations and Human Resources. We have verified that students can learn in ... -
La promoción del empredimiento social mediante metodologías innovadoras: hacia un nuevo paradigma educativo
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)En la actualidad, el mundo está inmerso en una grave crisis económica, social y medioambiental que demanda nuevas acciones para garantizar un futuro sostenible y socialmente justo. Ante este desafío, una de las posibles ... -
La utilización de twitter como herramienta docente: su aplicación al Grado de Relaciones Laborales y Empleo
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)In this article I will be discussing ways that you can use social media in the classes at university. Specifically, we have used Twitter in an innovation project at Carlos III University. Twitter is a microblogging site. ...