dc.contributor.advisor | Rodríguez Fernández, Arantzazu | |
dc.contributor.advisor | Etxaniz Erle, Xabier | |
dc.contributor.author | Rodríguez Miñambres, Paloma | |
dc.date.accessioned | 2020-07-10T11:02:14Z | |
dc.date.available | 2020-07-10T11:02:14Z | |
dc.date.issued | 2020-01-28 | |
dc.date.submitted | 2020-01-28 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/45407 | |
dc.description | 337 p. | es_ES |
dc.description.abstract | Tesi honetan Euskal Herriko Unibertsitatean ikasten ari diren Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza graduko ikasleen irakurketarekiko jarrerak, irakurtzeko motibazioa eta irakur-ohiturak aztertu dira. Horretarako, bi neurketa-tresna sortu behar izan dira; IJBG (Irakurketarekiko Jarrerei Buruzko Galdetegia) eta IRARRA (Irakurtzeko Arrazoiak). Prozedura estatistikoaren bidez tresna biak balioztatu eta beste aldagaiekin gurutzatu ondoren, emaitzek erakusten dute maisu-maistragaiek ez dutela interes handirik irakurketa-jardueretan, haien motibazio nagusia irakurtzeko osagai estrintsekoetan oinarritzen dela eta haien irakur-ohiturak hobetzekoak direla. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | language and literature | es_ES |
dc.subject | attitudes | es_ES |
dc.subject | lengua y literatura | es_ES |
dc.subject | actitudes sociales | es_ES |
dc.title | Maisu-maistragaien irakurketarekiko jarrerak, ohiturak eta motibazioa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (c)2020 PALOMA RODRIGUEZ MIÑAMBRES | |
dc.identifier.studentID | 4386 | es_ES |
dc.identifier.projectID | 19757 | es_ES |
dc.departamentoes | Didáctica de la Lengua y la Literatura | es_ES |
dc.departamentoeu | Hizkuntzaren eta literaturaren didaktika | es_ES |