Show simple item record

dc.contributor.advisorRodríguez Fernández, Arantzazu
dc.contributor.advisorEtxaniz Erle, Xabier ORCID
dc.contributor.authorRodríguez Miñambres, Paloma ORCID
dc.date.accessioned2020-07-10T11:02:14Z
dc.date.available2020-07-10T11:02:14Z
dc.date.issued2020-01-28
dc.date.submitted2020-01-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/45407
dc.description337 p.es_ES
dc.description.abstractTesi honetan Euskal Herriko Unibertsitatean ikasten ari diren Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza graduko ikasleen irakurketarekiko jarrerak, irakurtzeko motibazioa eta irakur-ohiturak aztertu dira. Horretarako, bi neurketa-tresna sortu behar izan dira; IJBG (Irakurketarekiko Jarrerei Buruzko Galdetegia) eta IRARRA (Irakurtzeko Arrazoiak). Prozedura estatistikoaren bidez tresna biak balioztatu eta beste aldagaiekin gurutzatu ondoren, emaitzek erakusten dute maisu-maistragaiek ez dutela interes handirik irakurketa-jardueretan, haien motibazio nagusia irakurtzeko osagai estrintsekoetan oinarritzen dela eta haien irakur-ohiturak hobetzekoak direla.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectlanguage and literaturees_ES
dc.subjectattitudeses_ES
dc.subjectlengua y literaturaes_ES
dc.subjectactitudes socialeses_ES
dc.titleMaisu-maistragaien irakurketarekiko jarrerak, ohiturak eta motibazioaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.holder(c)2020 PALOMA RODRIGUEZ MIÑAMBRES
dc.identifier.studentID4386es_ES
dc.identifier.projectID19757es_ES
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record