Show simple item record

dc.contributor.advisorEiguren Munitis, Amaia
dc.contributor.advisorPicaza Gorrochategui, Maitane ORCID
dc.contributor.authorKOKUK Elkartea
dc.date.accessioned2023-11-14T16:36:06Z
dc.date.available2023-11-14T16:36:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-84-1319-602-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/63012
dc.description114 pes_ES
dc.description.abstract[EU]Ikerketa honen bidez, Gasteizko bost ikastetxek aldaketa-prozesua nola bizi izan duten jakin nahi da. Ikastetxe horiek KOKUK Gizarte eta Hezkuntza Arloko Esku-hartze Elkartearen laguntza izan dute, curriculum ofizial berria garatzeko laguntza gisa. Ildo horretan, azterlanaren helburu nagusiak izan dira, batetik, ebidentziak biltzea, hezkuntza-komunitatean gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzeak duen eraginari buruzko kanpoko balorazioa egin ahal izateko, sareko eragileak integratuz, KOKUK Gizarte eta Hezkuntzako Esku-hartze Elkarteak azken 7 urteotan inplementatutako gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzearen ereduaren ahuleziak eta ahalmenak identifikatzeko. Eta, bestetik, eskola-eremuko gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartze berritzailea ikusaraztea, Arabako egungo irakaskuntza-lanaren balio erantsi gisa, Europako esparru integral, global eta iraunkor berri batean jardunbide egoki berritzaileak eta transferigarriak sortzekoes_ES
dc.description.abstract[ES]Esta investigación pretende conocer cómo han vivido el proceso de cambio cinco centros educativos de Vitoria-Gasteiz que han apostado por contar con la colaboración de la Asociación de Intervención Socioeducativa KOKUK como apoyo para el desarrollo del nuevo currículum oficial. En este sentido los objetivos principales del estudio han sido, por un lado, recoger evidencias que permitan hacer una valoración de manera externa sobre el impacto de la intervención socio-educativa en la comunidad educativa integrando a los diferentes agentes en red para identificar las debilidades y potencialidades del modelo de intervención socioeducativa implementado por la Asociación de Intervención Socioeducativa KOKUK durante estos últimos 7 años. Y, por otro lado, visibilizar la intervención socio-educativa innovadora en el ámbito escolar como valor añadido a la labor docente actual en Álava para generar buenas prácticas innovadoras y transferibles en un nuevo marco europeo integral, global y sostenible.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzuaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectpedagogíaes_ES
dc.subjectenseñanzaes_ES
dc.subjectpedagogiaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjectpedagogyes_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.titleKOKUK Elkartea: Gizarte-eta hezkuntza-ekintzak eskola eremuan duen eragina aztertzenes_ES
dc.title.alternativeAsociación KOKUK: Analizando el impacto de la acción socioeducativa en el ámbito escolar
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookes_ES
dc.rights.holder© 2023 Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco /Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzuaes_ES
dc.relation.publisherversionhttps://web-argitalpena.adm.ehu.es/listaproductos.asp?IdProducts=UPEPD236022es_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record