dc.contributor.advisor | Eiguren Munitis, Amaia | |
dc.contributor.advisor | Picaza Gorrochategui, Maitane | |
dc.contributor.author | KOKUK Elkartea | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T16:36:06Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T16:36:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-1319-602-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/63012 | |
dc.description | 114 p | es_ES |
dc.description.abstract | [EU]Ikerketa honen bidez, Gasteizko bost ikastetxek aldaketa-prozesua nola bizi izan duten jakin nahi da. Ikastetxe horiek KOKUK Gizarte eta Hezkuntza Arloko Esku-hartze Elkartearen laguntza izan dute, curriculum ofizial berria garatzeko laguntza gisa. Ildo horretan, azterlanaren helburu nagusiak izan dira, batetik, ebidentziak biltzea, hezkuntza-komunitatean gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzeak duen eraginari buruzko kanpoko balorazioa egin ahal izateko, sareko eragileak integratuz, KOKUK Gizarte eta Hezkuntzako Esku-hartze Elkarteak azken 7 urteotan inplementatutako gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzearen ereduaren ahuleziak eta ahalmenak identifikatzeko. Eta, bestetik, eskola-eremuko gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartze berritzailea ikusaraztea, Arabako egungo irakaskuntza-lanaren balio erantsi gisa, Europako esparru integral, global eta iraunkor berri batean jardunbide egoki berritzaileak eta transferigarriak sortzeko | es_ES |
dc.description.abstract | [ES]Esta investigación pretende conocer cómo han vivido el proceso de cambio cinco centros educativos de Vitoria-Gasteiz que han apostado por contar con la colaboración de la Asociación de Intervención Socioeducativa KOKUK como apoyo para el desarrollo del nuevo currículum oficial. En este sentido los objetivos principales del estudio han sido, por un lado, recoger evidencias que permitan hacer una valoración de manera externa sobre el impacto de la intervención socio-educativa en la comunidad educativa integrando a los diferentes agentes en red para identificar las debilidades y potencialidades del modelo de intervención socioeducativa implementado por la Asociación de Intervención Socioeducativa KOKUK durante estos últimos 7 años. Y, por otro lado, visibilizar la intervención socio-educativa innovadora en el ámbito escolar como valor añadido a la labor docente actual en Álava para generar buenas prácticas innovadoras y transferibles en un nuevo marco europeo integral, global y sostenible. | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.publisher | Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | pedagogía | es_ES |
dc.subject | enseñanza | es_ES |
dc.subject | pedagogia | es_ES |
dc.subject | hezkuntza | es_ES |
dc.subject | pedagogy | es_ES |
dc.subject | education | es_ES |
dc.title | KOKUK Elkartea: Gizarte-eta hezkuntza-ekintzak eskola eremuan duen eragina aztertzen | es_ES |
dc.title.alternative | Asociación KOKUK: Analizando el impacto de la acción socioeducativa en el ámbito escolar | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | es_ES |
dc.rights.holder | © 2023 Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco /Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://web-argitalpena.adm.ehu.es/listaproductos.asp?IdProducts=UPEPD236022 | es_ES |