Show simple item record

dc.contributor.authorHuizi Petrikorena, Pello
dc.date.accessioned2024-10-09T17:51:52Z
dc.date.available2024-10-09T17:51:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationGogoa (24) : 241-247 (2024)
dc.identifier.issn1577-9424
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/69862
dc.description.abstractOraintsu arte, elebiduna izatearekin lotuta dauden gai eta arazoez aritu diren ikerketek hiru arlo nagusi hauek izan dituzte aztergai: elebitasuna eta adimena, bigarren hizkuntzaren eskurapena, eta elebitasunaren ikuspuntu psikolinguistikoa eta ikuspuntu soziolinguistikoa. Elebitasunaren eta adimenaren arteko harremanari dagokionez, galdera eta kezka zen ea elebitasuna kaltegarria den adimenaren garapenarentzat. Bigarren hizkuntzaren jabe egitea dela eta, galdera nagusiak bi ziren: zein den hor ama hizkuntzaren rola eta zein faktorek dakarten batzuek arrakasta izatea eta beste batzuek ez. Azkenik, aipatu bi ikuspuntuei dagokienez, elebitasuna nola kontzeptualizatu nahi zen zen kontua, fenomeno psikolinguistiko gisa ala fenomeno soziolinguistiko gisa. Lehenengo kasuan, elebidunak bi hizkuntzetan zuen gaitasun erlatiboaz galdetzen zen; bigarrenean, aldiz, gizabanako elebiduna zein hizkuntza komunitatekoa zen.
dc.language.isoeng
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleBilingual minds: Emotional experience, expression and representation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2024 UPV/EHU Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
dc.identifier.doi10.1387/gogoa.26092


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

© 2024 UPV/EHU Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as © 2024 UPV/EHU Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International