Show simple item record

dc.contributor.advisorIbáñez Etxeberria, Alex ORCID
dc.contributor.advisorVicent Otaño, Naiara
dc.contributor.authorAlbas Ibeas, Leire
dc.date2026-06-13
dc.date.accessioned2024-11-07T15:18:19Z
dc.date.available2024-11-07T15:18:19Z
dc.date.issued2024-06-13
dc.date.submitted2024-06-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/70362
dc.description319 p.es_ES
dc.description.abstractTesi honek, argitalpenen bilduma gisa, argitaratutako edo onartutako lau artikulu eta hiru kapitulu etaerrebisioan dagoen artikulu bat biltzen ditu, guztiak doktorego tesia egin bitartean idatziak etaberrikusiak, eta zeinetik hiruk betetzen dituzten lan hau aurkezten den doktorego programak ezartzendituen baldintza espezifikoak. Ikerketaren helburu nagusia, biktima hezitzaileek Euskal Herriko iraganhurbil bortitzaren inguruan emandako testigantzetan oinarriturik dagoen Adi-adian hezkuntzamoduluak Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) irakasleen hasierako formakuntzan duen eraginaaztertzea da. Horretarako, hainbat azterlan eramaten dira aurrera, non argitalpenen ezberdinenaurkezpenen bidez, gatazka armatuen hezkuntza tratamenduari buruz indarrean dauden azterlaneninguruko egoera identifikatzen da, Adi-adian hezkuntza moduluaren aurrekariak ezagutzen dira, partehartzaileen ezagutza eta jarrerak aztertzeko ebaluazio tresna bat diseinatzen da, eta baita Memoria etaElkarbizitza izeneko inplementazio eredu bat ere, zeinak Adi-adian modulua irakasleen hasierakoformakuntzako gizarte zientzien didaktikaren arloko curriculumera egokitzen duen. Horrez gain,informazio iturriak identifikatzen dira, eta ikasleen aurretiazko jarrerak eta aurretiazko ezagutzakaztertzen dira, bukatzeko, modulua ezartzeak parte hartzaileengan duen eragina ebaluatzen delarik.Guzti honetatik, biktima hezitzaileen testigantzen bidezko Adi-adian hezkuntza modulua, enpatiasortzeko, arreta erakartzeko, edukien iturri izateko eta ingurunean nabari diren gertaera batzukaztertzeko tresna indartsua dela ondorioztatzen da. Hala ere, beharrezkotzat jotzen da ikuspuntusubjektiboago batetik jasota dauden testigantza horiek, gertatutakoaren inguruko datu objektiboekinbabestea. Azkenik, eztabaida, ikerketa eta hausnarketa sortzeko gai eztabaidagarriekin lan egiteakeskaintzen duen ahalmena kontuan hartuta, bereziki garrantzitsutzat jotzen da etorkizuneko irakasleekinlan egiten jarraitzea, ikasgelan eztabaidagai diren gaiei heltzen ikas dezaten, izan ere etengabe kudeatubeharko baitute eztabaida edo gatazkekin.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesses_ES
dc.subjecteducational theory and methodses_ES
dc.subjectteacher training and employmentes_ES
dc.titleIragan hurbil bortitzak eta hauek ikasgeletan duten tratamendua: Adi-adian hezkuntza moduluak rakasleen hasierako formakuntzan duen eraginaren azterketaes_ES
dc.title.alternativePasados recientes violentos y su tratamiento en las aulas: Análisis del impacto del módulo educativo Adi-adian en formación inicial del profesoradoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.identifier.studentID698777es_ES
dc.identifier.projectID22463es_ES
dc.departamentoesDidáctica de las Matemáticas, Ciencias Experimentales y Socialeses_ES
dc.departamentoeuMatematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record