Search
Now showing items 1-10 of 12
Kohesio anaforikoa. Adinaren eta testu generoaren araberako azterketa
(Universidad del País Vasco, Euskal Herriko Unibertsitatea, 2003)
[EN] The main focus of this paper is the cohesion of the theme. First of all, placing
anaphoric cohesion within the theoretical framework developed by Bronckart (1985,
1996), we need to distinguish between cohesion, ...
Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2012)
[EU]Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza-jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB)
dituzten ikasleekin jarduten duten ...
Ahozko azalpena unibertsitatean, ezagutzak ebaluatzeko tresna bat baino gehiago
(Eukal Herriko Unibertsitatea-Universidad del País Vasco, 2007)
[EU]Oro har, unibertsitateak oso denbora gutxi eskaintzen dio ahozko hizkuntza lantzeari, baina eskatu, gero eta gehiago eskatzen die ikasleei ahoz jardutea, bereziki gai jakin baten azalpenak emateko edo informazioa ...
Kohesioa ikasleek idatzitako iritzi gutunetan. Zenbait testu aztergai
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2005)
[EUS]Argudiatzeko orduan izen kohesiorako mekanismoak nola erabiltzen diren aztertzen du lan honek. Horretarako 12 eta 14 urteko ikasleek iritzia emateko idazten dituzten gutunak hartzen dira kontuan, bi alderdi hauei ...
La cohésion nominale dans les textes narratifs des écoliers bilingues basque-espagnole
(Université Stendhal de Grenoble: Laboratoire de Linguistique et Didactique des Langues Etrangeres et Maternelles, LIDILEM, 2003)
Euskal testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketa eta gogoetak
(Sociedad de Estudios Vascos, Eusko Ikaskuntza, 2005)
Erreferentziakidetasun-sareen etiketatze-metodologia EPEC Corpusean tratamendu konputazionalari begira
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015)
Narratze-trebetasunen garapena: ipuin bera eta ume bera hiru adin ezberdinetan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2015)
Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2010)
[EN]Traditionally writing skills have been given priority in language teaching and so, oral skills have been put aside. However, during the last years many voices have asserted the importance of oral skills.
Therefore, ...
Una propuesta de valoración de textos bilingües a través de textos narrativos
(Universidade da Coruña, 2002)
[ES]El objetivo de este trabajo es analizar las narraciones de hechos vividos escritas por alumnos bilingües de 8 años en euskara y en castellano. Trataremos de ver por una parte si las características del relato son las ...