Now showing items 1-20 of 27

    • Thumbnail

      3 urte betetzerako motxiladun. Kartzelako haurrak 'jendarteratzeko' protokolo-proposamena. 

      Riol Izagirre, Ainhoa (2021-02-08)
      [EUS] Gradu Amaierako Lan honetan espetxean haien amekin batera bizi diren haurren egoerak azaldu eta hiru urte betetzearekin batera kaleratzean egin behar duten dolua azalduko da. Horrez gain, kaleratze honetan laguntzeko ...
    • Thumbnail

      Desira desordenatuak: queer irakurketak (euskal) literaturaz 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID; Arregi Diaz de Heredia, Rikardo; Atutxa, Ibai; Ayerbe Sudupe, Mikel; Borda, Itxaro; Egaña Etxeberria, Ibon; Erro, Angel; Gabilondo, Joseba; Lamarca Iturbe, Iñigo; Lasarte Leonet, Gema ORCID; Miner, Kattalin; Muñoz, Josune; Olasagarre, Juanjo; Preciado, Beatriz; Retolaza Gutierrez, Iratxe ORCID; Wittig, Monique (Utriusque Vasconiae, 2010)
      Gay poesiaren antologia. Lesbianak eta gayak euskal literaturan. Nazioa, sexualitatea eta identitateak. Nitasunaren idazketak. Partikularretik unibertsalera. Generoaren (des)eraikuntzak.
    • Thumbnail

      Emakume bertsolari-irakasleen ekarpen metodologikoa egungo bertso-eskoletan 

      Fernández Rodríguez, Vanesa (2021-07-19)
      Bertsolaritza gizonen jarduera izatetik emakumeen jarduera ere izatera igaro dela esan daiteke. Emakumearenpresentziarekin, besteak beste, bertsolaritzaren eredu tradizionala egunez egun zabalduz joan da etabertsotan ...
    • Thumbnail

      Gaitasun literarioa Lehen Hezkuntzan; Irakurleak trebatzeko bidean. 

      Permach Martin, Nerea (2022-04-13)
      Irakurketa edozein testu deskodetzeko ekintza gisa uler daiteke, diskurtso literarioak, ordea, konpetentzia espezifiko bat eskatzen du; hain zuzen ere, lengoaia literarioa ulertzea. Egungo marko pedagogiko berria, hau da, ...
    • Thumbnail

      Genero aniztasuna haur hezkuntzan. Irakasleen formakuntza 

      Aizpurua Aranguren, Irene (2021-02-08)
      [EUS] Sexu/genero sistema bitarra, norbanako ororen alderdi guztiak zeharkatuz, jendartea ulertu, sailkatu eta antolatzeko funtzioa betetzen duen balore egitura hegemonikoa da. Banaketa dikotomiko honek, are jaio aurretik ...
    • Thumbnail

      Genero desadostasuna Haur Hezkuntzan. Irakasleon erronka berria 

      Gorrotxategi Pereda, Maite; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2017)
      En el momento en que nacemos, estamos clasificados como hombres o mujeres. Los médicos definen nuestro género basándose en nuestros genitales. A partir de entonces, los adultos nos tratan de una manera particular según ...
    • Thumbnail

      Genero eta nazio identitateak Katalina Eleizegiren antzezlanetan 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2012-05-07)
      Doktorego tesi honen helburua Katalina Eleizegiren antzezlanetako euskal emakumearen irudiak aztertzea da eta XX. mendeko, bere garaiko, irudikapen femenino hegemonikoekin konparatzea. Bere pertsonaia femeninoen bidez ...
    • Thumbnail

      Generoa eta sexualitatea Haur Hezkuntzan. Irakaslegaien formakuntzaren diagnosia. 

      Eskitxabel Díaz, Garazi (2023-03-03)
      [EUS] Gradu Amaierako Lan honek egun pil-pilean dauden genero eta sexualitate gaiak jorratzen ditu Haur Hezkuntzako etapan ematen den lanketa ardatz harturik. 0-6 urte bitarteko haurren genero eta sexualitate hezkuntzaren ...
    • Thumbnail

      Gorputza eta generoa. Euskal kulturan eta literaturan 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID; Lasarte Leonet, Gema ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      I. Hitzaurrea. II. Marko teoriko kontzeptuala: Gorputzaren (hitz) gakoa(n). Ekintza eta pentsamendurako paradigma bat: Meri Torras (UAB). III. Kulturari SO: Generoa, gorputza eta kultur identitate bizituaren analisia, ...
    • Thumbnail

      Gorputza eta identitatearen eraikuntza Haur Hezkuntzako hezitzaileen ikuspegitik 

      Goñi Palacios, Eider ORCID; Donaire, Iraide; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2018)
      El presente trabajo pretende acercarnos a la concepción que profesionales de la Educación Infantil tienen sobre el cuerpo, en relación a la identidad de género. Ante el discurso cada vez más extendido sobre la necesidad ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza informalaren eragina gaztetxoen musika ohituretan 

      Azpiri Arriaga, Garazi (2015-07-08)
      Musika ume eta gaztetxoen egunerokotasunean oinarrizkoa den elementua da. Gaur egungo kontsumo gizartean zuzenean eragiten die, musikari dagokienean ere, beraiek ere kontsumitzaile izanik. Lanaren helburua hezkuntza ...
    • Thumbnail

      Hezkuntza sexuala haur hezkuntzan. Diagnosia eta formakuntza proposamen bat. 

      Goimendiourrutia Gallastegui, Garazi (2021-03-22)
      Gradu AmaierakoLan honekHaur Hezkuntzako haurrek hezkuntza sexuala jasotzearen garrantzia azpimarratzen du, hauen formakuntza integralari begira. Hortaz, lan honen helburu nagusia, Haur Hezkuntzako etapara ...
    • Thumbnail

      HHko maistren genero-rolen pertzepzioaren eboluzioa, belaunaldiz belaunaldi. 

      Pinto Doval, Iratxe (2021-11-25)
      [EUS] Genero-rolei buruz hitz egitean, iraganeko zerbait dela pentsatzen dugu, zoritxarrez gaur egun oraindik existitzen direla ohartu gabe. Hala ere, argi dago hamarkadetan rol horiek aldatzen joan direla, onerako nahiz ...
    • Thumbnail

      La improvisación oral en América Latina según sus protagonistas femeninas 

      Perales Fernández de Gamboa, Andrea; Lasarte Leonet, Gema ORCID; Alvarez Uria, Amaia ORCID (Universidad de Jaén, 2023)
      [ES] La improvisación oral en América Latina encapsula una variedad de tradiciones que coexisten en el continente. Si bien estas tradiciones parten de contextos muy específicos, todas comparten un origen similar, producto ...
    • Thumbnail

      Instalazio artistikoen lanketa haur hezkuntzan 

      Inciarte Gozalo, Ane (2023-03-06)
      [EUS] Gradu Amaierako lan honetan, gaur egun instalazio artistikoak hezkuntzaren esparruan duen zeregina aztertu nahi da, zehazki, 0-6 urte bitarteko haur-etapan. Horretarako, hainbat fasetan egituratutako ikerketa-lana ...
    • Thumbnail

      Interacción oral con alumnado de dos años en un contexto pedagógico-teatral 

      Zelaieta Anta, Edu ORCID; Alvarez Uria, Amaia ORCID; Vizcarra Morales, María Teresa ORCID (Universitat Politècnica de València, 2016-12-29)
      Todavía, son escasos los estudios con alumnado menor de tres años, aun cuando está ampliamente aceptado que la evolución de los primeros años de vida, dentro y fuera del ámbito escolar, posee una enorme relevancia para un ...
    • Thumbnail

      Ipuinen azterketa, gomendioa eta lanketa genero ikuspegitik 

      Arrondo Aizpuru, Irene (2021-03-22)
      Jarraian datozen orrialdeetan “generoa haur hezkuntzan” gaian oinarritutako Haur Hezkuntzako Gradu Amaierako Lana dago irakurgai. Azken urteetan eskoletan berdintasunaren eta hezkidetzaren lanketak garrantzi handia ...
    • Thumbnail

      Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnosia 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID; Zelaieta Anta, Edu ORCID (Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco, 2012)
      [ES] Tras una larga tradición académica donde las habilidades escritas han primado sobre las habilidades orales, van emergiendo estos últimos años trabajos que tienen por objeto de investigación el desarrollo de las ...
    • Thumbnail

      Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnostikorako egitasmoa 

      Alvarez Uria, Amaia ORCID; Zelaieta Anta, Edu ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2012)
      ...
    • Thumbnail

      Jolas dramatikoa: haurren elkarbizitzarako tresna Ludotekan 

      Moreno Escobar, Yasmina (2021-04-15)
      [EUS] Lan honen helburuak haurren aniztasunaren trataera eta elkarbizitza dira. Horretarako, haur antzerkia erabiliko da, zehazki jolas dramatikoa izango da lanabes nagusia. Egoerari dagokionez, hezkuntza ez formalean ...