Browsing by Author "ETXEBARRIA LEJARRETA, AINTZANE"
Now showing items 1-20 of 28
-
Ahozko hizkuntza ez formala komikiaren bidez lantzeko proposamena
Eeles Derteano, Jurdan (2020-02-20)[EUS] Euskararen erabileran adierazkortasunaren aldetik nabaritzen diren gabezien inguruko hausnarketa da GRAL honen abiaburua. Arazo horri hezkuntzaren ikuspegitik erantzuteko tresnen bila, fraseologiak eskaini ditzakeen ... -
Ahozko nahiz idatzizko trebetasunak Lehen Hezkuntzan: mintzagune webgunea
Anakabe Zarraga, Itziar (2022-01-18)[EUS] Gaur egun arte, idatzizko gaitasunari garrantzia handia emateko ohitura egon da, ahozkotasuna alde batera utziz. Egun, ahozko hizkuntza idatzizko gaitasuna bezain beste landu behar dela ulertzen da. Euskararen erabilera ... -
Alde sozio-afektiboa eta hizkuntzak eskolan: Ikas-estrategia sozio-afektiboak lantzeko proposamena
Elorriaga Urazurrutia, Joana (2018-03-21)[EU] Jarraian aurkeztuko den Gradu Amaierako Lan honen xede nagusia, ikasleek hizkuntza ikas-estrategia sozio-afektiboak ezagutzea eta erabiltzea da. Horretarako, hiru pausu bete dira. Lehendabizi, Lehen Hezkuntzako ... -
An Educational Project Based on the YouTuber Phenomenon for the Development of a Minority Language
Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Iglesias Chaves, Aitor ; Eguskiza Sánchez, Naia ; Unamuno Goiriena, Lorea (MDPI, 2022-05-20)In the Basque Autonomous Community (BAC), the “Basic Law on the normalization of the use of Basque” (law 10/1982, of 24 November) establishes that Basque citizens have the right to express themselves in either of the two ... -
Beste hizkuntza eta gizarte batzuk eskolan: Alkira oin-puntetan
Hormaetxe Zarraga, Ainhoa (2020-11-12)[EU] Gradu Amaierako Lan honetan hezkuntza munduan aurkitzen den aniztasunaren ildoa jarraituz, hizkuntza eta kulturaren garrantzia aztertuko dira. Halaber, gaian sakontzeko, egungo errealitatearen berri emango ... -
Características de la competencia prosódica de jóvenes bilingües vascos en la lectura en voz alta: las cumbres tonales
Gaminde Terraza, Ignacio ; Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Romero Andonegui, Asier ; Eguskiza Sánchez, Naia (Universidad de Concepción. Chile, 2017-07)El objetivo de este trabajo es describir las relaciones entre las distintas cumbres tonales de un grupo prosódico en la lengua vasca, para la identificación de diferentes modelos combinatorios ... -
La competencia prosódica en la lectura en voz alta: análisis de los aspectos rítmicos
Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Gaminde Terraza, Ignacio ; Romero Andonegui, Asier ; Garay Ruiz, Urtza (Pontificia Universidad Católica de Chile, Facultad de Letras, 2013-05-01)[EN] The current methodological tendencies give particular importance to the teaching of orality. Thus, several investigations have verified that reading aloud to children contributes positively to their cognitive ... -
Elebitasuna eta bigarren hizkuntzaren ikaskuntzarekiko jarrera: Ama-hizkuntzaren eta jatorriaren eragina
Plaza Chopitea, Jone (2015-01-16)LABURPENA: Lan enpiriko honen helburua Lea-Artibaiko hiru ikastetxetako ikasleen jarrerak aztertzea izan da, jatorria eta ama-hizkuntza bezalako faktoreek ezberdintasunik eragiten duten ikusteko. Horretarako, Likert eskalako ... -
Estiloak eta estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan eta irakaskuntzan: diagnostikoa eta proposamena
Bilbao Villasante, Josu (2019-02-28)[EUS] Azken urteotako hamaika ikerketak adierazi duenez, norberaren ikas-estiloak eta erabiltzen diren ikas-estrategiek zeresan handia dute hizkuntzen ikaskuntza prozesuan. Hainbat autorek ikas-estiloak nahiz ikas-estrategiak ... -
Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan: EAEko eta Norvegiako ikasleen ezaugarriak
Infante Aguirre, Oihane (2015-01-16)Euskaraz: Gaur egun, munduan ingeles hizkuntzaren garrantzia dela eta, hainbat herrialdeen lehen hezkuntzan, bigarren edo atzerriko hizkuntza bezala, ikasten den ikasgaia da. Hala ere, herrialde guztietako biztanlerian ez ... -
Hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa Arratian
Ikerketa lan honek hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa dauka aztergai Arratiako bailarako herrietan. Lemoako, Igorreko, Dimako, Arteako, Zeanuriko eta Zeberioko hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa, hain ... -
Hizkuntza etorkinak: Azterketa eta erabilera didaktikoa
Larrea Mugica, Pedro ; Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Romero Andonegui, Asier ; Gaminde Terraza, Ignacio ; Garay Ruiz, Urtza (2014-01-10)Irakaslearen komunikazio-gaitasunaz sarritan hitz egin da; pragmatika eta soziolinguistika barnean hartzen dituen eta ezagutza linguistikotik haratago doan kontzeptu bezala definitua izan da. Horrek kulturarteko komunikaziora ... -
Hizkuntza minorizatuak eskolan: "Hizkuntza gutxituen erronka" proposamena
Aldazabal Galdeano, Larraitz (2018-03-22)[EUS] Lan honen helburua Estatu Espainoleko hizkuntza minorizatuen egoeraren ezagu-tzan sakontzea da, era berean, hizkuntza hauekiko kontzientzia landuz. Horretara-ko, lau hizkuntza minorizaturen hiztunak ageri diren ... -
Ikas-estiloen definizioa eremu birtualean: ikaskuntza autonomoa eta estrategien erabilera web 2.0 tresnetan oinarritzen den ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan
Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Garay Ruiz, Urtza (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2013)La introducción de Internet en las aulas universitarias ofrece al alumnado diversas posibilidades, entre ellas, poder aprender deforma autónoma. Los estilos de aprendizaje que se definen mediante el uso de las herramientas ... -
Ikuspegi eta metodo ezberdinak hizkuntzen irakaskuntzan: ahozkotasuna lantzeko tailerrak
Apraiz Berasategui, Oihane (2015-01-19)Gaur egungo eskola euskaldunak ikasleak alfabetatzeko erronka izateaz gain, ikasleak euskalduntzeko erantzukizuna ere bere gain hartzen du. Esku artean duzun lan honetan, herri eta eskola zehatz baten hizkuntza egoera ... -
Irakasleen etengabeko formakuntzarako "Hizkuntza eta generoa" online ikastaroa
Martínez de Igidua Iglesias, Garazi (2022-01-18)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasgeletara hezkidetza hurbiltzea da, hizkuntza generoaren ikuspegitik aztertuz eta irakasleei ezagutzak eta baliabideak eskainiz, prestakuntza ... -
Irakurketa eta irakurzaletasuna lantzeko proposamen bat: "Anbotoko señorie" album ilustratua
López Martín, Miren Gentzane (2016-12-29)[EUS] Oso ohikoa da Lehen Hezkuntzako geletan ikasleei ez zaiela irakurtzea gustatzen entzutea. Izan ere, irakurketa, irakurtzea baino haratago doan prozesua da eta horren barruan faktore anitzek eragiten dute; hala nola, ... -
Komunikazio Gaitasunaren Garapena –Euskara eta Gaztelania– Lehen Hezkuntzan
Eskoletako maisu/maistren nahiz haurren komunikazio gaitasuna garatzerako bidean ahozko nahiz idatzizko testuekin lan egitea ezinbestekoa da, bide horretan aurrera egiteko proiektuen bidezko lanek , bai era indibidualean ... -
Kultura arteko komunikazio gaitasuna: emozioen pertzepzioa hizkuntza etorkinetan
Garay Ruiz, Urtza; Etxebarria Lejarreta, Aintzane ; Gaminde Terraza, Ignacio ; Larrea Mugica, Pedro ; Romero Andonegui, Asier (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2011)... -
Lehen Hezkuntzako ikasleen antsietate maila ingeles hizkuntzaren ikaskuntzan
Errasti Aguirrebeitia, Ainhoa (2019-02-28)[EUS] Ikerketa lan honen helburua ingeleseko klaseetan zehar ematen diren egoera ezberdinen aurrean ikasleen antsietate maila aztertzea izan da. Betiere, generoak eta irakasleen irakasteko moduek eraginik duten eta antsietate ...