Browsing by Author "E.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ"
Now showing items 1-20 of 479
-
3 urte betetzerako motxiladun. Kartzelako haurrak 'jendarteratzeko' protokolo-proposamena.
Riol Izagirre, Ainhoa (2021-02-08)[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan espetxean haien amekin batera bizi diren haurren egoerak azaldu eta hiru urte betetzearekin batera kaleratzean egin behar duten dolua azalduko da. Horrez gain, kaleratze honetan laguntzeko ... -
Acogida e integración de las familias inmigrantes: una guía de buenas prácticas
Slaiti, Lamyae (2021-04-15)[ES] Actualmente la realidad que se vive en las escuelas con la incorporación de un elevado número de alumnado inmigrante, obliga al sistema educativo a reinventarse tomando nuevas iniciativas educativas para la acogida ... -
Active Break-en erabilpena Lehen Hezkuntzan jarduera fisikoa, arreta eta gaitasun matematikoa hobetzeko
Fernández Jorge, Eder (2023-03-03)[EUS] Lan honetan, Lehen Hezkuntzako hirugarren mailarako zuzendutako Active Break en esku-hartze bat aurkezten da. Bertan, eskola orduetan Jarduera Fisikoa sustatzeko eta errendimendu akademikoa hobetzeko atsedenaldi ... -
Adbertsitate goiztiarra bizi izan duten ikasleengana hurbiltze asmoz ikertzen
Arteche Álvarez, Josu (2023-03-03)[EUS] Ikasleak banaka aztertuz gero guztiak desberdinak direla beha daiteke, hots, bakoitzak egoera, motibazio, erritmo, helburu, gaitasun eta gertaera desberdinak dituela. Ikusten nekezak badira ere, talde horren baitan ... -
Adierazpen eta komunikazio dramatizazioaren minorrean sortutako proiektua Haur Hezkuntzara eramatea
Ruiz de Mendoza Escolar, Amaia (2021-11-25)[ES] Las asignaturas que forman el grado en Educación Infantil, más exactamente en el minor de Expresión y comunicación a través de la dramatización, han sido unidas mediante un proyecto el cual se ha llevado a una clase ... -
Adierazpen eta komunikazio trebetasunak: antzerki foroa hezkuntza testuinguruetan errealitatea eraldatzeko tresna gisa
Porcel Martínez, Sandra (2021-03-22)[EUS] Gradu Amaierako Proiektu hau Antzerkian dago oinarritua, Augusto Boal sortzaileak oparitutako Antzerkiaren mota bat, bereziki Antzerki foroa deitzen dena. Antzerki mota honen praktika ikastea eta trebetasunak sortzea, ... -
Adierazpen eta komunikazio trebetasunak: zapalduen antzerkia eta antzerki foroa
Arrillaga Ezquerro, Amaia (2021-03-22)[EUS] Gradu amaierako lan honetan Augusto Boalen antzerkiaren barruan kokatzen den “Antzerki Foroa” teknika erabiliko da. Honen bidez irakasleek eskolan jasaten dituzten hezkuntza sistemarekiko presio eta zapalkuntzei ... -
Adierazpena eta komunikazioa dramatizazioaren bidez minorrak irakaslegaien prestakuntzan duen inpaktua
Goyeneche Lizundia, Paule (2020-03-09)[EUS] Dramatizazioari buruz hitz egiten denean heziketa hizpide izan beharko litzateke ere bai, dramatizazioak pertsonen garapen integralean eragin handia baitu. Gaur egun, dramatizazioak hezkuntzan gero eta oihartzun ... -
Adimen anitzak eta sormena lehen hezkuntzako proiektuen bidezko hezkuntzan
González Miguel, Paula (2019-03-07)[EUS] XXI.mendean, aurrerapen handiak eman dira neuropsikologiaren eremuan eta horiek, eragin handia izan dute hezkuntzan. Ikasketa prozesuari ulermen hobea eta sakonagoa eman diote eta oso garrantzitsua den pertsonaren ... -
Adimen emozionala Gorputz Hezkuntzan genero ikuspegitik: Lehen Hezkuntzarako esku-hartze proposamena
Anakabe Arrizabalaga, Aitziber (2021-11-25)[EUS] Hezkuntza arloan heziketa emozionala landu eta sustatzearen garrantzia kontuan hartuz, eta genero berdintasuna bermatzeko konpromisoa aintzat hartuz, lan honetan, adimen emozionala Gorputz Hezkuntzako klaseetan genero ... -
Adimen Emozionala Lehen Hezkuntzan
Arbaizagoitia Ugarte, Izaskun (2021-11-25)[EUS] Lan hau, Adimen Emozionala Lehen Hezkuntzan lantzeko beharraren inguruko ikerketa batean oinarrituko da. Izan ere, gaur egun Adimen Emozionalaren gaiak pisua hartu duen arren, oraindik, lan asko geratzen da horren ... -
Adimen emozionala lehen hezkuntzan gorputz hezkuntzaren bitartez lantzen
Lantaron Santamaria, Andrea (2020-03-09)[EUS] Esku-hartze hau Lehen Hezkuntzako etapan Gorputz Hezkuntzaren bitartez adimen emozionala lantzeko diseinatu da. Hortaz, lan honen helburua Unitate Didaktiko bat diseinatzea, inplementatzea eta horren eraginkortasuna ... -
Adimen gaitasun handia, sormena eta gorputz hezkuntza
Gomez Aparicio, Onintz (2021-04-15)[EUS] Adimen gaitasun handia definitzeko modu ezberdinak topatu dira, hala nola, historian zehar ikuspuntu ezberdinetatik definitua izan da. Hortaz, eredu ezberdinak topatu dira nabarmenenak Renzulli-ren hiru eraztunen ... -
Adin goiztiarreko prebentzio eta hautemate programa ikastetxeen bitartez
Mendiola Villanueva, Xuban Aratz (2021-11-18)[EUS] Gradu amaierako lan honetan, hezkuntza komunitateari bideraturik dagoen depresio goiztiarraren prebentzio eta hautemate programa bat sortzea izan da helburua. Baliabide fisiko zein digitaletan eginiko ikerketez ... -
AGNHren detekzio goiztiarra eta hezkuntza arreta Lehen Hezkuntzako ikasgeletan. Irakasleentzako laguntza eskuliburua.
Santamaria Gomez, Elixabet (2020-05-07)[EUS] Arreta Gabeziagatiko Nahasmendua eta Hiperaktibitatea (AGNH), gaur egungo hezkuntza sistemaren errealitatea da eta eskoletan dauden ikasle askorentzat arazoa bat da. Horregatik, nahitaezkoa da ikasle talde baten ... -
Ahozko hizkuntzaren didaktika
Villar Martinez, Agurtzane (2020-05-07)[EUS] Lan honen helburua hizkuntzaren garrantzia Haur Hezkuntzan aipatzea eta horren ondorioz, umeek hizkuntza gaitasuna eraikitzeko baliabideak/teknikak aurrera eramatea da. Horretarako, hizkuntzaren jabekuntzaren inguruko ... -
Ahozko hizkuntzaren jabekuntza eta honen zailtasunak eta nahasmenak
Aberásturi Trigas, Tamara (2021-11-18)[EUS] Lan honen helburua ahozko hizkuntza jabetzeko bidea azaltzea eta honen garrantzia azpimarratzea da, Haur Hezkuntzako mailan oinarrituz (0-6 urte). Honekin batera, hizkuntza jabekuntzaren zailtasunak eta nahasmenak ... -
Ahozkotasuna lantzea Haur Hezkuntzako 2 urteko gelan
Monteiro Piñeiro, Andrea (2023-03-03)[EUS] Gradu amaierako lan honen helburua ahozko hizkuntza Haur Hezkuntzan lantzearen garrantzia islatzea da; zehazki, ahozkotasuna eta komunikazioa lehenengo etapatik lantzen hasteko beharra azpimarratzen du. Horretarako, ... -
Ahozkotasunaren jabetze prozesua Haur Hezkuntzan
Castellanos Benali, Ane (2021-11-18)[EUS] Gradu amaierako lan hau Haur Hezkuntzan ahozkotasuna lantzen hasteak duen garrantzia aztertzea du helburu, zehazki, lehenengo etapatik ahozkotasuna eta komunikazioa lantzen hasteak duen beharra eta irakasleak hori ... -
Aitzindari baten urratsak: Lourdes Iriondoren haur eta gazte literatura
Jainaga Albizu, Lorea (2024-05-07)[EUS] Lan honetan, Lourdes Iriondok euskal kulturgintzari eginiko ekarpena ikertu da; zehazki Haur Literaturari eginiko ekarpenean jarri da fokoa. Ikerketaren oinarri metodologikoa azterketa narratologikoa izan da. Azterketa ...