Browsing by Author "Etxebarria Elordui, Gorka"
Now showing items 1-5 of 5
-
Espazioa ikaskuntzarako elementua Haur Hezkuntzako etapan: bi urteko geletako espazioen antolaketa, egitura eta kudeaketa.
Carnota Sarachaga, Cristina (2019-02-28)[EUS] Espazioek, materialek, eta hezitzaileek duten jokabidea eta kudeaketa, funtsezko elementuak dira umeen irakaskuntza prozesuetan, eta zehazki Haur Hezkuntzako etapan. Umeen ezaugarri eta beharretara egokitutako ... -
Gatazken balio hezitzailea Lehen Hezkuntzan: berdinen arteko gatazkak kudeatzeko estrategiak eta teknikak garatzeko esku-hartzea
Azueta Portillo, Leire (2020-02-20)[EUS] Ikasleen arteko gatazkak egunero ematen dira eskoletan, eta hortaz, irakasle moduan hauek ezagutzea eta hauen balio hezitzaileaz baliatzea ezinbestekoa da. Gradu Amaierako Lan honek ikasleek berdinen arteko gatazkak ... -
Gizarte hezitzaileen genero estereotipoak ume eta nerabeen ikuspuntutik: Oinarrizko Programa Orokorreko Bizkaiko harrera etxe baten kasua
Elias Landa, Beñat (2018-03-21)[EUS] Ikerketa honen helburua Oinarrizko Programa Orokorreko harrera etxe bateko adingabekoek haien gizarte hezitzaileengan antzematen dituzten genero estereotipoen pertzepzioa identifikatzea da. Genero estereotipoen ... -
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak.
Herrán Izagirre, Elena ; Galende Pérez, Nuria ; Etxebarria Elordui, Gorka (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2020)The aim of this study is to know the beliefs and attitudes of early childhood teacher training students concerning the autonomy of babies and toddlers (0-3). For such purpose, a questionnaire has been created and implemented, ... -
Proiektuetan oinarritutako ikaskuntza Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan: ikaskuntza esanguratsura hurbilketa
Rodríguez Minguito, Ainhoa (2020-02-20)[EUS] Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI), aktiboa, kooperatiboa eta errealitatean oinarritzen den ikaskuntza eredu bat da. Lan honen helburu nagusia metodologia honetan sakontzea eta hezkuntza esparru errealetan ...