Search
Now showing items 1-7 of 7
Programazio estrategiak irratian eta telebistan
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-01-30)
Irratiaren, telebistaren eta interneten programazioaren oinarriaz jabetzea du helburu irakasgai honek. Lehen pausu modura,, gaur egungo eskaintzaren osakera (generoak, formatoak, edukiak…), antolaketa (teknikak, ...
Osagai eta sistema elektronikoen teknologia
(Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2013)
Testuaren edukia lau atal nagusietan bana daiteke: lehenengoan, eta sarrerako kapituluaren ostean (1. Kap.), osagai elektronikoen teknologiak eta aukeraketarako irizpideak lantzen dira, osagai pasiboak, aktiboak eta ...
Gai naiz kimikari baten zereginik oinarrizkoenetakoa gauzatzeko: materia eta bere izaera ezagutu, bere erreaktibotasuna eta propietateak arakatuz?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-12-20)
Azken urteotan zehar, kimika ez-organikoa saiakuntza praktikoen bidez irakasteko ohiko modua, praktika-gidoiak ematea izan da, bertan jarraitu beharreko prozedura ongi zehaztuta egonik eta ikasleak jarraitzeko erraza izanik, ...
¿Respetamos los derechos de los niños?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-12-16)
Este recurso aborda el respeto de los derechos de los niños centrándose en la libertad religiosa dentro de una sociedad cada vez más multicultural y está dirigido a los alumnos de Magisterio, grado de Educación Primaria. ...
Grafika Teknologikoa
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-12-17)
Grafika Teknologikoa Arteko Graduan 3.mailan eskaintzen den 6 kreditutako hautazko ikasgaia da.
Proiektu artistikoak ideiatu eta burutzean bideratutako grafikan oinarritzen da. Sormen prozesuan parte hartzen duten ...
Makina hidraulikoak: ariketa-bilduma
(Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza, 2013)
Liburu honetan atal hauek agertzen dira:
1.- Hitzaurrea, 2.- Ponpak 3.- Turbinak, 4.-Emaitzak
Zelan neurtzen dira Rn-ko multzoak ?
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-07-01)
Lan honetan planteatzen den galderari erantzuteko egingo den bidea jarraituz, hauxe da aztertzen dena: zer adierazi nahi dugu “neurtu” esaten dugunean ?. Horren harira, multzo guztiak neur daitezke ala ez ? Erantzuna ...