Browsing 1.1 Trabajos fin de grado - Computación by Title
Now showing items 106-125 of 178
-
KEApp: while-programen interpretea
(2018-10-15)KEApp mugikorreko aplikazioa da, "Konputazioaren Eredu Abstraktuak" (KEA) ikasgairako baliabide izatea bilatzen duena. KEA ikasgaian irakasten diren bi programen interpretea gauzatu da: while- eta makro-programena hain ... -
Kepler ekuazioa Julian, N gorputzeko problema grabitazionalean aplikatuta
(2018-10-15)Lan honetan, Keplerren fluxuaren ebazpenaren zehaztasun handiko inplementazio azkar bat aurkezten da, biribiltze-erroreak sor ditzaketen eragiketak eta beharrezkoak ez diren Newton-Rapshonen metodoaren iterazioak ahal izan ... -
Knot problemarako instantzia sortzaile eta boolean satisfiability solver bidezko ebazlea
(2023-11-28)[EU] Dot Knot jokoko irudi bat prozesatuz, SAT ebazle baten bidez problemaren ebazpena lortzea da helburu, paralelizazioaz baliatuz eraginkortasuna hobetzeko. -
Koheteen aireratzea eta lur-hartzea simulatzen eta bistaratzen duen ingurune baten garapena
(2019-10-17)[EN]This thesis describes the beginings of an ambitious project holding the development of a virtual environment that provides tools for rocket-design and flight simulation visualisations. The "Julia" environment has been ... -
Kontzeptuen arteko erlazio erauzle automatiko baten inplementazioa.
(2019-10-17)Bi kontzeptu emanik, kontzeptu horien artean dagoen erlazioa erauzten duen sistema bat garatu nahi da. Horretarako, gaur egun existitzen diren sistemak aztertuko dira lehenik eta behin. Ondoren, ikasketa automatikoan ... -
El laberinto de Teseo y el Minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity
(2020-12-04)El laberinto de Teseo y el minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity. En este proyecto se enseñará: 1. Desarrollo de un proyecto de aprendizaje por refuerzo ... -
Lego EV3 eta Linux-en arteko konektibitatea
(2015-10-15)Lego Mindstorms eta EV3ren arteko konektibitatea ahalbidetzeko driverraren garapena. -
Lehen urratsak euskarazko testu anonimoen egile-esleipenean
(2014-07-30)Hizkuntzaren Prozesamenduan bada alor bat, testu anonimo bat emanda, eta anonimoak ez diren garai beretsuko testu multzo bat izanda, testu anonimoaren egile probableena zein den ebazten saiatzen dena. Lan honetan, egileen ... -
Makina-erremintako softwarean 3D gaitasunak integratzea mantentze lanetarako
(2023-11-28)Lan honetan 3D-ko bistaratzailea bat garatu da. CAD fitxategiak kargatzeko aukera dago, eta funtzionalitate desberdinak gehitu dira. Excel fitxategiak kargatzeko aukera ere gehitu da, horrela osagai desberdinen informazioa ... -
Mayordomo: controla tu smart home a través de la voz
(2017-11-27)La conectividad y la electrónica de bajo coste están posibilitando que cada vez más elementos de nuestra casa se vuelvan inteligentes y puedan ser controlados remotamente. Hasta ahora, la única forma de gestionar estos ... -
Métodos de aprendizaje profundo para la súper-resolución y segmentación semántica de imágenes
(2021-10-08)En este proyecto hemos explorado la complementariedad de dos importantes tareas del campo de la visión artificial, como son la súper-resolución y la segmentación semántica. Nuestra hipótesis de partida es que ambas tareas ... -
MIR azterketetan erantzun zuzena iragartzeko ezagutza-baseen eta hizkuntza-ereduen erabilpena
(2023-11-28)Médico Interno Residente (MIR) oso garrantzitsuak diren azterketak dira, Espainian mediku graduatuek egiten dituzte beraiek nahi duten espezialitatean formatzeko. Azterketa horien ebazpenak publikoak ez dira eta gainera, ... -
MLOps teknikaren eta ikasketa inkrementalaren ikerketa eta inplementazioa
(2023-11-28)Azken urteetan, gizakiok sortutako datu kopuruak era etengabean hazi egin dira, izan ere, teknologiaren gorakadak eta edozeinek gailu teknologiko desberdinak izateko aukerak egoera hau sendotzen baitute. Honen ondorioz, ... -
Music composition and interpretation using transformer networks
(2020-12-04)This work presents the development of a deep learning model capable of generating and completing musical compositions automatically through generative algorithms of machine learning from a language modeling approach. ... -
Neurona-sareetan oinarritutako korreferentzia-ebazpen automatikoa
(2018-10-15)Neurona-sareetan oinarritutako euskararako lehenengo korreferentzia-ebazpenerako sistema aurkezten da GrAL honetan. Horretarako polonierarako eraiki berri den sistema hartu da oinarritzat eta euskararen ezaugarrietara ... -
Object detection with one-shot Convolutional Neural Networks for playing the game Cuphead
(2023-11-28)Video games and the video game industry have considerably grown in the last years. Taking into consideration the importance of video games and artificial intelligence nowadays, and among all the applications that artificial ... -
One-Class models for the prognosis of COVID-19 infection outcome
(2021-10-08)This project aims to address the prognosis prediction problem for COVID-19 patients making use of One-Class Classification techniques. Data retrieved from Spanish hospitals has been used for the development of models in ... -
Optimización de la organización de horarios
(2016-10-26)Ordutegien antolaketaren optimizazioa. Kasu praktikoa: Axular Lizeoa: Axular Lizeoa ikastolako eskolaz kanpoko ekintzen antolakuntza automatikoa (Euskara) -
Optimización de parámetros de carrera en la Fórmula 1 utilizando algoritmos genéticos
(2023-11-28)Este proyecto se basa en la búsqueda de la estrategia de carrera óptima para un circuito y un piloto en particular dentro de un simulador de Fórmula 1. Se recogen datos del simulador y se definen los factores que influyen ... -
Optimizazio heuristikorako R pakete baten hedapena
(2017-06-19)Gradu amaierako proiektu honetan bi gauza lortu ditugu. Alde batetik, metaheuR R paketearen hedapena egin dugu, hau da, problema eta algoritmo gehiago txertatu ditugu. Beste aldetik berriz, R pakete horren erabilera hobeto ...