Browsing 1.1 Trabajos fin de grado - Computación by Title
Now showing items 98-117 of 178
-
Ikasketa automatiko teknikak Super Mario bideo-jokoan
(2020-12-04)Proiektu honetan hainbat errefortzu bidezko ikasketa automatiko teknika aplikatzen dira urteetan zehar nola eboluzionatu duten ikusteko. Super Mario (NES) bideo-jokoa erabiliko da ikusmen bidez ikasteko. -
Iluminación basada en la física para gráficos por computador
(2018-10-15)El objetivo principal de este proyecto es el estudio de los modelos de iluminación basados en física para los gráficos por computador e implementación de algunos de ellos en una aplicación de gráficos en tiempo real. Para ... -
Inferring pictures layout from given text descriptions
(2021-10-08)The contributions of this project consists of two systems that use a structured version of the text based on graphs and processed by a GCNN. The first one, called SG2BB that obtains directly the bounding boxes of the ... -
Interactive and collaborative creation of stories
(2016-10-26)Esta memoria contiene la definición de una estructura capaz de guardar historias de una manera comprensible y coherente, que facilitará la investigación y el desarrollo de software. También contiene la implementación de ... -
Itzulpen-sistema hibridoen eraikuntza EBMT bidezko itzulpen partzialak erabiliz
(2014-07-30)Proiektu honetan EBMT tekniken bidez itzulpen partzialak sortzen dituen aurreprozesu batean oinarritutako itzulpen automatikorako hibridazio-mekanismo bat garatu da, entitateen eta esaldia baino txikiagoak diren unitate ... -
Julia ingurunean Taylorren metodoa erabiliz ODEak ebazteko TayloSerieen inplementazioaren hobekuntzak
(2020-12-04)En este trabajo se ha estudiado la posibilidad de lograr una mejora de los tiempos de ejecución en las operaciones básicas entre series de Taylor. En JULIA existe el paquete taylorSeries que permite operar con las series ... -
Juliet: eguneko albisteak lortzeko chatbot-a
(2022-10-19)Lan honen helburua eguneko albisteak emateko gai den Juliet chatbot-a sortzea eta Telegram aplikazioarekin integratzea da. Horretarako, hizkuntzaren prozesamenduko beste tresna batzuk ere erabili behar izan dira, adibidez, ... -
Kamera polarimetriko bidezko markatzaile naturalen detekzioa
(2022-10-19)Azken urteotan, ikusmen artifiziala, izandako garapen handiagatik, geroz eta erabiliagoa izaten ari da industria arloan. Lan honetan mundu errealeko industriaren arazo jakin baten aurrean, objektuen detekzioan sakontzen ... -
KEApp: while-programen interpretea
(2018-10-15)KEApp mugikorreko aplikazioa da, "Konputazioaren Eredu Abstraktuak" (KEA) ikasgairako baliabide izatea bilatzen duena. KEA ikasgaian irakasten diren bi programen interpretea gauzatu da: while- eta makro-programena hain ... -
Kepler ekuazioa Julian, N gorputzeko problema grabitazionalean aplikatuta
(2018-10-15)Lan honetan, Keplerren fluxuaren ebazpenaren zehaztasun handiko inplementazio azkar bat aurkezten da, biribiltze-erroreak sor ditzaketen eragiketak eta beharrezkoak ez diren Newton-Rapshonen metodoaren iterazioak ahal izan ... -
Knot problemarako instantzia sortzaile eta boolean satisfiability solver bidezko ebazlea
(2023-11-28)[EU] Dot Knot jokoko irudi bat prozesatuz, SAT ebazle baten bidez problemaren ebazpena lortzea da helburu, paralelizazioaz baliatuz eraginkortasuna hobetzeko. -
Koheteen aireratzea eta lur-hartzea simulatzen eta bistaratzen duen ingurune baten garapena
(2019-10-17)[EN]This thesis describes the beginings of an ambitious project holding the development of a virtual environment that provides tools for rocket-design and flight simulation visualisations. The "Julia" environment has been ... -
Kontzeptuen arteko erlazio erauzle automatiko baten inplementazioa.
(2019-10-17)Bi kontzeptu emanik, kontzeptu horien artean dagoen erlazioa erauzten duen sistema bat garatu nahi da. Horretarako, gaur egun existitzen diren sistemak aztertuko dira lehenik eta behin. Ondoren, ikasketa automatikoan ... -
El laberinto de Teseo y el Minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity
(2020-12-04)El laberinto de Teseo y el minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity. En este proyecto se enseñará: 1. Desarrollo de un proyecto de aprendizaje por refuerzo ... -
Lego EV3 eta Linux-en arteko konektibitatea
(2015-10-15)Lego Mindstorms eta EV3ren arteko konektibitatea ahalbidetzeko driverraren garapena. -
Lehen urratsak euskarazko testu anonimoen egile-esleipenean
(2014-07-30)Hizkuntzaren Prozesamenduan bada alor bat, testu anonimo bat emanda, eta anonimoak ez diren garai beretsuko testu multzo bat izanda, testu anonimoaren egile probableena zein den ebazten saiatzen dena. Lan honetan, egileen ... -
Makina-erremintako softwarean 3D gaitasunak integratzea mantentze lanetarako
(2023-11-28)Lan honetan 3D-ko bistaratzailea bat garatu da. CAD fitxategiak kargatzeko aukera dago, eta funtzionalitate desberdinak gehitu dira. Excel fitxategiak kargatzeko aukera ere gehitu da, horrela osagai desberdinen informazioa ... -
Mayordomo: controla tu smart home a través de la voz
(2017-11-27)La conectividad y la electrónica de bajo coste están posibilitando que cada vez más elementos de nuestra casa se vuelvan inteligentes y puedan ser controlados remotamente. Hasta ahora, la única forma de gestionar estos ... -
Métodos de aprendizaje profundo para la súper-resolución y segmentación semántica de imágenes
(2021-10-08)En este proyecto hemos explorado la complementariedad de dos importantes tareas del campo de la visión artificial, como son la súper-resolución y la segmentación semántica. Nuestra hipótesis de partida es que ambas tareas ... -
MIR azterketetan erantzun zuzena iragartzeko ezagutza-baseen eta hizkuntza-ereduen erabilpena
(2023-11-28)Médico Interno Residente (MIR) oso garrantzitsuak diren azterketak dira, Espainian mediku graduatuek egiten dituzte beraiek nahi duten espezialitatean formatzeko. Azterketa horien ebazpenak publikoak ez dira eta gainera, ...