Show simple item record

dc.contributor.advisorGalende Pérez, Nuria ORCIDes
dc.contributor.authorPascual Etxeandia, Mayies
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-16T13:20:00Z
dc.date.available2015-01-16T13:20:00Z
dc.date.issued2015-01-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/13997
dc.description.abstractBai gizartean zein hezkuntzan ezaugarri, testuinguru, garapen, behar, interes eta zailtasun desberdinak dituzten ikasleak aurkituko ditugu eta hezkuntzak erantzun inklusibo baten hautua egin behar du aniztasun honen aurrean. Badaude, ordea, ezkutuan, itzalean eta isilean geratzen diren haurrak, beraien beharrei behar bezala erantzuten ez zaienak eta hezkuntza duin bat mugatuta dutenak. Hauek, gaixotasun arraroak dituzten ikasleak dira. Angelman sindromea gaixotasun arraroa da eta lan honen helburua ikasle hauen errealitatea biluztea, kaleratzea eta manifestatzea da. Beraien egunerokotasuneko oztopo eta beharrak ezagutu eta hauei erantzun esanguratsu bat emateko ikerketa da hurrengo hau, bilaketa bibliografiko baten bidez burututakoa. Ikasle hauen hitz egiteko ezintasuna aintzat hartuz, komunikazioaren mundu ezezagun batetan murgiltzeko aukera eskaintzen diguna. Haur hauen isiltasuna garrasi bihurtuko duen lana.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectgaixotasun arraroakes
dc.subjectangelman sindromeaes
dc.subjectkomunikazioaes
dc.subjectsistema aumentatibo eta alternatiboakes
dc.titleAngelman sindromea hezkuntzaren ikuspuntutikes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:47:53Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Mayi Pascuales
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign5744-637444es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record