Show simple item record

dc.contributor.advisorSerna Martínez, Maite ORCIDes
dc.contributor.authorUraga Pascual, Janirees
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:11:03Z
dc.date.available2015-01-19T11:11:03Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14045
dc.description.abstractLABURPENA: Gaur egun eskola porrota hezkuntza arloko kezka nagusienetariko bat da, eta honen arrazoietariko bat ikasleen irakurketa arazoak izan daitezke. Dakigunez, eskola-liburutegia irakurketa lantzeko eta sustatzeko gune ezinhobea da, eta hori dela eta, zentroaren ardatza izan beharko litzateke. Eskola-liburutegian, bestalde, irakaskuntzarako metodología berritzaileak praktikan jar daitezke, horretarako baliabideak dituelako, baina eskola askotan oraindik bazterturik agertzen da. Lan honek eskola-liburutegiaren errealitate ezberdinak eta honen funtzionamendu egokia lortzeko baldintzak erakustea helburu du.es
dc.description.abstractRESUMEN: Actualmente el fracaso escolar es uno de los mayores temores de la educación, y una de las principales razones de dicho fracaso puede ser las dificultades que presenta el alumnado con la lectura. Como sabemos, la biblioteca escolar es el lugar adecuado para trabajar y fomentar la lectura, por lo tanto, debería de ser la base de la escuela. En la biblioteca escolar, además, se pueden poner en práctica metodologías de enseñanza innovadoras, ya que posee recursos para ello, pero en muchos colegios esta todavía se encuentra en un segundo plano. Este trabajo pretende mostrar distintas realidades de la biblioteca escolar y los principales requisitos para conseguir su funcionamiento adecuado.es
dc.description.abstractABSTRACT: Nowadays the failure of schools is one of the biggest fears in education, and one of the main reasons could be students’ difficulty in reading. As we know, the school library is the most suitable place to encourage and practice reading, so it should be the basis of the school. In addition, innovative educational methodologies could be put into practice in the school library, because it has the resources to do it, but in many schools this is still of secondary importance. This project tries to show different realities of the school library and the main requirements to make it work.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthezkuntzaes
dc.subjectirakurketaes
dc.subjecteskola-liburutegiaes
dc.subjectberritzaileaes
dc.subjecteducaciónes
dc.subjectlecturaes
dc.subjectbibliotecaes
dc.subjectinnovadores
dc.subjectrealidadeses
dc.subjecteducationes
dc.subjectreadinges
dc.subjectlibraryes
dc.subjectinnovativees
dc.subjectrealitieses
dc.subject.othererrealitateakes
dc.titleGaur Egungo Eskola-Liburutegiaren Errealitate Ezberdinakes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T10:04:46Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Janire Uragaes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign4686-627664es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record