dc.contributor.advisor | Macazaga López, Ana María | es |
dc.contributor.author | Santín Gutiez, María Victoria | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T11:13:45Z | |
dc.date.available | 2015-01-19T11:13:45Z | |
dc.date.issued | 2015-01-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/14056 | |
dc.description.abstract | LABURPENA:Ikerkuntza hau Lehen Hezkuntzako irakasleen konpetentzia emozionalen esparruan kokatzen da. Helburua, irakasleen tentsioa eragiten duten egoerek eta horien aurrean euren erantzunak ezagutzea da. Metodologia kualitatiboa erabili da. Informazioaren bilketarako, irakasleek buruturiko landa oharrak erabili dira. Lorturiko emaitzen artean, autoritatearen galeraren sentsazioak sortzen dituen tentsio eta egonezin egoerak azpimarra daitezke. | es |
dc.description.abstract | RESUMEN: Esta investigación se sitúa en el ámbito de las competencias emocionales de los docentes de Educación Primaria. Se ha planteado como objetivo conocer qué situaciones tensionan al profesorado y cómo responde éste ante ellas. La metodología utilizada ha sido cualitativa. La recogida de información se ha realizado mediante notas de campo elaboradas por los propios docentes. Entre los resultados obtenidos, destaca la percepción de la pérdida de autoridad como factor desencadenante de situaciones de tensión y malestar. | es |
dc.description.abstract | ABSTRACT: This research is located in Primary teachers´ emotional competences. The aim is to know which are teachers stress situations and how do they respond to them. The research uses a qualitative methodology. To collect the information, it has used teacher´s camp notes. Among the results, include the perceived of the lack of authority as the origin of the situations that generate stress and teachers´ discomfort. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | hezkuntza emozionala | es |
dc.subject | tentsio korporala | es |
dc.subject | kontzientzia korporala | es |
dc.subject | autoezagutza | es |
dc.subject | irakasleriaren formakuntza | es |
dc.subject | educación emocional | es |
dc.subject | tensión corporal | es |
dc.subject | autoconocimiento | es |
dc.subject | formación docente | es |
dc.subject | emotional education | es |
dc.subject | body stress | es |
dc.subject | body awareness | es |
dc.subject | conciencia corporal | es |
dc.title | Hezkuntza emozionalaren munduan murgiltzen, irakasleen tentsioak ikertuz | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2014-06-03T09:59:54Z | es |
dc.language.rfc3066 | en | es |
dc.rights.holder | © 2014, María Victoria Santín | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es |
dc.identifier.gaurassign | 5855-631940 | es |