Show simple item record

dc.contributor.advisorMacazaga López, Ana María ORCIDes
dc.contributor.authorSantín Gutiez, María Victoriaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:13:45Z
dc.date.available2015-01-19T11:13:45Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14056
dc.description.abstractLABURPENA:Ikerkuntza hau Lehen Hezkuntzako irakasleen konpetentzia emozionalen esparruan kokatzen da. Helburua, irakasleen tentsioa eragiten duten egoerek eta horien aurrean euren erantzunak ezagutzea da. Metodologia kualitatiboa erabili da. Informazioaren bilketarako, irakasleek buruturiko landa oharrak erabili dira. Lorturiko emaitzen artean, autoritatearen galeraren sentsazioak sortzen dituen tentsio eta egonezin egoerak azpimarra daitezke.es
dc.description.abstractRESUMEN: Esta investigación se sitúa en el ámbito de las competencias emocionales de los docentes de Educación Primaria. Se ha planteado como objetivo conocer qué situaciones tensionan al profesorado y cómo responde éste ante ellas. La metodología utilizada ha sido cualitativa. La recogida de información se ha realizado mediante notas de campo elaboradas por los propios docentes. Entre los resultados obtenidos, destaca la percepción de la pérdida de autoridad como factor desencadenante de situaciones de tensión y malestar.es
dc.description.abstractABSTRACT: This research is located in Primary teachers´ emotional competences. The aim is to know which are teachers stress situations and how do they respond to them. The research uses a qualitative methodology. To collect the information, it has used teacher´s camp notes. Among the results, include the perceived of the lack of authority as the origin of the situations that generate stress and teachers´ discomfort.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthezkuntza emozionalaes
dc.subjecttentsio korporalaes
dc.subjectkontzientzia korporalaes
dc.subjectautoezagutzaes
dc.subjectirakasleriaren formakuntzaes
dc.subjecteducación emocionales
dc.subjecttensión corporales
dc.subjectautoconocimientoes
dc.subjectformación docentees
dc.subjectemotional educationes
dc.subjectbody stresses
dc.subjectbody awarenesses
dc.subjectconciencia corporales
dc.titleHezkuntza emozionalaren munduan murgiltzen, irakasleen tentsioak ikertuzes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T09:59:54Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, María Victoria Santínes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign5855-631940es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record