Show simple item record

dc.contributor.advisorGezuraga Amundarain, Monike ORCIDes
dc.contributor.authorVallejo Elgueta, Endikaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:14:54Z
dc.date.available2015-01-19T11:14:54Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14062
dc.description.abstractGizarte Hezkuntzako Gradu Amaierako Lanaren barruan kokatzen den lan teoriko honek, Ikasketa eta Zerbitzu Solidarioaren gaineko informazio iturri esanguratsuenetarikoak kontuan harturik, bere izaera inklusiboa berrestea du helburu. Horretarako, metodo berritzaile honen argibide kontzeptualak azaltzeaz batera, prozesu demokratizatzaile eta inklusibo bat ematea posible egiten duten gakoak argitu eta bazterketari aurre egitea ahalbidetzen duen jabekuntza prozesuaz eta kapital soziala bereganatzeko moduaz idatzi da. Jendarte eraldaketa gizarte hezitzaileen lanbidearen eginbeharretako bat izanik, asmo hau lortzeko bide berrien emariak jaso beharko liratezke. Arrazoi horregatik, zerbitzu solidario bat eskaintzearen bitartez, ezagutzak areagotzea eta transformazio prozesu bat abian jartzen duen metodologia honen garrantziaz ohartarazten da.es
dc.description.abstractThe following paper, part of the Final Project in the Social Education Degree, takes into account the most significant sources about Service Learning in order to corroborate its inclusive nature. To do so, in addition to explaining the basic concepts, the keys to develop a democratic and inclusive process are thoroughly explained. Ways of achieving an ownership process and gaining social capital, both working properly against exclusion, are also detailed. Social transformation being one of the objectives of social workers, new ways should be used to achieve it. For this reason, by offering supportive services, the importance of a methodology that helps to initiate that transformation and also increases the knowledge is highlighted.es
dc.description.abstractEl siguiente documento, el cual forma parte del Trabajo de Fin de Grado de Educación Social, analiza la información mas significativa sobre el Aprendizaje y Servicio Solidario, con el fin de corroborar su naturaleza inclusiva. Para ello, a la vez que se explican los conceptos básicos de esta metodología innovadora, se aclaran las claves que hacen posible un proceso de inclusión y democratización, a la vez que se escribe sobre el proceso de empoderamiento y la manera de apropiarse del capital social como forma de hacer frente a la exclusión social. Siendo la transformación social una de las tareas de la profesión de la Educación Social, se deberían recoger las aportaciones recibidas por distintos cauces. Por esta razón, se advierte de la importancia de esta metodología que a través de ofrecer un servicio solidario, aumenta los conocimientos y pone en marcha un proceso de transformación social.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectikasketa zerbitzuaes
dc.subjectelkartasunaes
dc.subjectjabekuntzaes
dc.subjectInklusioaes
dc.subjectjendarte eraldaketaes
dc.subjectservice learninges
dc.subjectsolidarityes
dc.subjectownershipes
dc.subjectinclusiones
dc.subjectsocial transformationes
dc.subjectservicio de aprendizajees
dc.subjectsolidaridades
dc.subjectempoderamientoes
dc.subjectinclusiónes
dc.subjecttransformación sociales
dc.titleIkasketa eta zerbitzu solidarioaren izaera inklusiboa: Herritarren konpromiso eta beharretatik, jabekuntza prozesu publiko bezain sozialera.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T10:09:17Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Endika Vallejoes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Sociales
dc.identifier.gaurassign4293-598958es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record