dc.contributor.advisor | Etxebarria Lejarreta, Aintzane | es |
dc.contributor.author | Apraiz Berasategui, Oihane | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T11:15:27Z | |
dc.date.available | 2015-01-19T11:15:27Z | |
dc.date.issued | 2015-01-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/14065 | |
dc.description.abstract | Gaur egungo eskola euskaldunak ikasleak alfabetatzeko erronka izateaz gain, ikasleak
euskalduntzeko erantzukizuna ere bere gain hartzen du. Esku artean duzun lan
honetan, herri eta eskola zehatz baten hizkuntza egoera aztertu da. Herritar gehienek
euskaraz jakin arren, asko ez dira etxean euskaraz mintzatzen eta honek eragin zuzena
du eskolako ikasleek ahoz adierazteko duten euskara maila baxuan eta elkarrekin
komunikatzeko erabiltzen duten hizkuntzan, gaztelania alegia. Ahozkotasuna lantzeko
hutsuneei eta eskolako hizkuntza beharrizan errealei erantzuna emateko, esku-hartze
enpiriko baten proposamena diseinatu da; jolasetan oinarritutako tailerren bidez
euskarazko ahozko adierazpena lantzeko. | es |
dc.description.abstract | Hoy por hoy las escuelas vascas no sólo tienen el reto de alfabetizar a sus alumnos,
sino que además toman la responsabilidad de euskaldunizar al alumnado. En el trabajo
que tienes entre manos, se ha analizado la situación lingüística de un pueblo y escuela
concreta. A pesar de que gran parte de la ciudadanía sabe euskera, no lo hablan en
casa y esto afecta directamente al bajo nivel que el alumnado tiene para expresarse
oralmente en euskera, y en el uso del castellano a la hora de comunicarse entre sí. Por
todo ello, con el objetivo de dar respuesta a las carencias para trabajar la lengua oral y
a las necesidades lingüísticas reales de la escuela, se ha diseñado una propuesta de
intervención empírica para trabajar la expresión oral del euskera mediante talleres
basados en juegos. | es |
dc.description.abstract | Nowadays Basque schools not only have the challenge to teach to read and write, they
also have the responsibility to encourage Basque speakers. The language situation of a
specific village and school has been analysed in this project. Even though most
inhabitants have a command of Basque, they don´t speak that language at home and
that has a significant effect both on the low command students have when
communicating orally in Basque and on the use of Spanish when speaking each other.
Taking into account the lack of resources to work the oral language and school´s real
linguistics needs, an empirical project proposal based on a workshop by using different
games has been designed to encourage spoken Basque language. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | euskara | es |
dc.subject | ahozko adierazpena | es |
dc.subject | ahozko komunikazioa | es |
dc.subject | ikaskuntza tailerrak | es |
dc.title | Ikuspegi eta metodo ezberdinak hizkuntzen irakaskuntzan: ahozkotasuna lantzeko tailerrak | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2014-06-03T07:39:10Z | es |
dc.language.rfc3066 | en | es |
dc.rights.holder | © 2014, el autor | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es |
dc.identifier.gaurassign | 4561-599913 | es |