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dc.contributor.advisorTejada Garitano, Enekoes
dc.contributor.authorUriarte Araiztegi, Jokines
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:42:50Z
dc.date.available2015-01-19T11:42:50Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14072
dc.description.abstractLABURPENA: Aurkezten dugun Gradu Amaierako Lanean (GAL), ebaluaketa ekosistema berritzaile bat proposatzen dugu, irakasleek ebaluaketarekiko eta berrikuntzekiko duten beldurra albo batean uzteko, eta ebaluaketa tradizionala alboratu eta tresna esanguratsuago batzuen alde egin dezaten. Lan honek gainera, ikasle baten ekosistemako agente desberdinak erakarri nahi ditu, parte hartzean oinarritzen diren eskola komunitateak lortzeko. Horrez gain, teknologia berriak integratzen dituen diseinua da, non XXI. mendeko hezkuntzak eskatzen dituen baldintzak betetzen diren. Tresna desberdinen konbinazioz sortutako diseinu berritzaile honekin, errealitateak oraindik bizi dituen arazoei aurre egitea da helburu nagusia.es
dc.description.abstractRESUMEN: Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) propone un ecosistema innovador de evaluación, para que el profesorado pierda el miedo a la evaluación y la innovación educativa, decantándose por unas herramientas más significativas y dejando de lado los metodos tradicionales. Además, el modelo busca atraer a distintos agentes que actúan en el ecosistema del alumnado, consiguiendo escuelas comunitarias basadas en la participación. Asímismo, el diseño opta por integrar nuevas tecnologías combinando unas serie de herramientas para solucionar los problemas de nuestra realidad y para satisfacer las demandas de la educación del siglo XXI.es
dc.description.abstractABSTRACT: Through the Grade End Work we make a proposal for an innovative ecosystem offering an approach for teachers to set aside the fears produced by the evaluation and the educational innovation; and so they opt for a more significant tools instead of continuing with traditional appraisal. Moreover, this proposal seeks to attract different agents that act on the ecosystem of a student, in order to get community schools based on participation. On the other hand, this design chooses to integrate new technologies to satisfy the demands of the XXI century education has, so the project combines a series of tools intended to solve the problems we encounter in our reality.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectberrikuntzaes
dc.subjectebaluaketees
dc.subjectweb 2.0es
dc.subjectsareaes
dc.subjectevaluacion en redes
dc.subjectinnovaciónes
dc.subjectecosistemaes
dc.subjectTICes
dc.subjectevaluation on the netes
dc.subjectinnovationes
dc.subjectecosystemes
dc.subjectICTes
dc.titleLehen hezkuntzako ebaluaketa prozesua hobetzeko berrikuntza teknologikoa: ekosistema ebaluaketa IKT-en laguntzaz.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T10:04:50Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, Jokin Uriartees
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.identifier.gaurassign4548-630221es


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