dc.contributor.advisor | Ruiz de Gauna Gorostiza, Josu Gotzon | es |
dc.contributor.author | Bermejo Franco, Patricia | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T11:43:03Z | |
dc.date.available | 2015-01-19T11:43:03Z | |
dc.date.issued | 2015-01-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/14073 | |
dc.description.abstract | Lan honetan Alonsotegiko ikastetxeko 6. mailako ikasleek matematikarekiko dituzten jarrerak aztertu izan dira; konkretuki antsietatea, konfiantza, motibazioa, matematikari esleitutako balioa eta gustua. Matematikarekiko jarrerak aztertu beharreko gaia direla uste dut, eremu afektiboaren osagai izanda eragin zuzena dutelako ikasleen eremu kognitiboan zein lortutako emaitzetan. Jarrerak neurtzeko ikerketa kuantitatiboa eta ikerketa kualitatiboa egin izan dira. Lehenengoa Likert motako 13 item-eko ikasleentzako galdetegiaren bidez egin da eta bigarrena irakaslearen iritzia jasotzera bideratutako galdetegi irekiaren bidez. Emaitzek matematikarekiko jarrera positiboak erakutsi dituzte. Generoaren araberako desberdintasunak daude eta mutilak dira matematikarekiko jarrera positiboagoak erakusten dituztenak. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | matematika | es |
dc.subject | ikasleak | es |
dc.subject | jarrerak | es |
dc.subject | eremu afektiboa | es |
dc.subject | antsietatea | es |
dc.title | Lehen Hezkuntzako ikasleen jarrerak matematikarekiko | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2014-06-03T07:53:31Z | es |
dc.language.rfc3066 | en | es |
dc.rights.holder | © 2014, el autor | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | |
dc.identifier.gaurassign | 7500-603672 | es |