Show simple item record

dc.contributor.advisorRuiz de Gauna Gorostiza, Josu Gotzones
dc.contributor.authorBermejo Franco, Patriciaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2015-01-19T11:43:03Z
dc.date.available2015-01-19T11:43:03Z
dc.date.issued2015-01-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14073
dc.description.abstractLan honetan Alonsotegiko ikastetxeko 6. mailako ikasleek matematikarekiko dituzten jarrerak aztertu izan dira; konkretuki antsietatea, konfiantza, motibazioa, matematikari esleitutako balioa eta gustua. Matematikarekiko jarrerak aztertu beharreko gaia direla uste dut, eremu afektiboaren osagai izanda eragin zuzena dutelako ikasleen eremu kognitiboan zein lortutako emaitzetan. Jarrerak neurtzeko ikerketa kuantitatiboa eta ikerketa kualitatiboa egin izan dira. Lehenengoa Likert motako 13 item-eko ikasleentzako galdetegiaren bidez egin da eta bigarrena irakaslearen iritzia jasotzera bideratutako galdetegi irekiaren bidez. Emaitzek matematikarekiko jarrera positiboak erakutsi dituzte. Generoaren araberako desberdintasunak daude eta mutilak dira matematikarekiko jarrera positiboagoak erakusten dituztenak.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectmatematikaes
dc.subjectikasleakes
dc.subjectjarrerakes
dc.subjecteremu afektiboaes
dc.subjectantsietateaes
dc.titleLehen Hezkuntzako ikasleen jarrerak matematikarekikoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2014-06-03T07:53:31Zes
dc.language.rfc3066enes
dc.rights.holder© 2014, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primariaes
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurassign7500-603672es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record