Zerendatu Bilboko Hezkuntza Fakultatea honen arabera: egilea"GALENDE PEREZ, NURIA"
-
Angelman sindromea hezkuntzaren ikuspuntutik
Pascual Etxeandia, Mayi (2015-01-16)Bai gizartean zein hezkuntzan ezaugarri, testuinguru, garapen, behar, interes eta zailtasun desberdinak dituzten ikasleak aurkituko ditugu eta hezkuntzak erantzun inklusibo baten hautua egin behar du aniztasun honen aurrean. ... -
Arreta faltaren nahastea eta hiperaktibitatea duten lehen hezkuntzako umeentzako neurriak ikasgelan: erantzun egokia ematearen beharra
Gámez Fernández, Patricia (2016-03-15)[eus] Arreta Faltaren Nahastea eta Hiperaktibitatea (AFNHa) gaur egun ikasgela batean aurki dezakegun nahaste ohikoenetariko bat da. Nahastea pairatzen duten umeek haien errendimendu akademikoan negatiboki eragiten duten ... -
Asperger Sindromea duten umeak lehen hezkuntzan: Asperger sindromeari buruzko irakasleen jarrera aztergai
Castro García, Tamara (2016-12-29)[EUS] Asperger sindromea nahiko gai ezezaguna izaten da Hezkuntzan. Irakasle askok ez dute sindrome honi buruzko ezagutzarik eta honek kalte handiak ekartzen dizkie hura pairatzen duten ikasleei. Beraz, lan honen helburua ... -
¿Cómo aborda la educación emocional el profesorado de Educación Infantil en nuestro entorno más cercano?
Rueda Castañares, Janire (2023-02-20)[ES] La educación emocional es una disciplina en constante evolución, pero a la que, a día de hoy, aún no se le otorga la importancia que realmente posee en Educación Infantil. Por ello, este trabajo persigue el objetivo ... -
Dislexiari aurre egiten teknologia berriekin: Lehen Hezkuntzako irakasleen ezagutzak
Lago Alonso, Nerea (2016-12-29)[EUS] Munduko biztanleriaren %10ak dislexia pairatzen du, eta Lehen Hezkuntzako geletan gero eta gehiago ematen ari den nahastea da. IKTek (Informazio eta Komunikaziorako Teknologiak) dislexia duten umeekin lan egiteko ... -
EAE eta Irlanda, Hezkuntza Bereziaren bi ikuspegi
Baseta Corpas, Amaia (2015-01-16)Aniztasun funtzionala duten pertsonen hezkuntzaren inguruko GALa da hau. Hezkuntzak arlo honetan izan duen ibilbidea ezagutu ostean, EAE eta Irlandako hezkuntza sistemak aztertzen dituena. Ikerketa lana da hau eta gaiaren ... -
Educación temprana de calidad. La perspectiva pikleriana en el primer ciclo de Educación Infantil
de Paiva Morais, Andrea Daniela (2024-05-08)[ES] El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo investigar la importancia que se le da a la educación temprana de calidad en las aulas de Educación Infantil. Para ello, tras realizar un estudio bibliográfico ... -
Familia eta eskola testuinguruen eragina haurren errendimendu akademikoan
Garai Mota, Eztizen (2016-03-16)[eus] Egun, adin txikikoenekin batera eskolako testuinguruan barneratzean, irakasleek familiak haurren garapen psikologikoan eta pertsonalean zuzenean eragiten duela hautematen dute. Izan ere, seme alaben hezkuntzan familiak ... -
Ikasle ijitoak eskolan: Hezkuntza Inklusiborako bidean
Amezaga Mariezcurrena, Andrea (2016-03-16)Umeen garapen psikologikoan bi oinarrizko faktorek eragiten dute, besteak beste: familia eta eskola. Hortaz, familia hain garrantzitsua izanda, horren kulturak lehen mailako papera hartzen du garapen horretan. Kultura ... -
IKT-ak lehen hezkuntzan: mugikorraren eragina ikasleen errendimendu akademikoan
Francisco Llorente, Silvia (2016-03-16)[eus] IKTekiko (Informazio eta Komunikazio Teknologiak) menpekotasuna, oso gai eztabaidatua da gaur egun, batik bat, guraso eta hezitzaileak kezkatzen dituena. Mugikorra aipaturiko teknologia horien barne dagoenez, horretaz ... -
Kalitateko hezkuntza goiztiarra: Prest al gaude?
Pineño Lázaro, Edurne (2021-02-12)[EU] Haur Hezkuntzako lehenengo zikloko eskolatze-tasa (0-3 urte) handiagotzen joan da azken urteetan eta horrek hezkuntza errealitate berri bati erantzuna ematea eskatzen du, bigarren zikloak ez dituen ezaugarri ezberdin ...