Browsing Facultad de Educación de Bilbao by Author "Eguskiza, Naia"
Now showing items 1-9 of 9
-
Autoestimuaren bilakaera Lehen Hezkuntzan: ikastetxe bateko kasua
Izarzugaza González, Amaia (2021-02-12)[EU] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Lehen Hezkuntzan (6-12 urte) dauden ikasleen autoestimuaren eboluzioa ikertzea da, irakasleen interbentzioak eta proposamen didaktikoak hobetze aldera, haurraren ongizatea ... -
Diman entzundakoak
Behar honen helburua Dimako kultura ondarean oinarritutako ahozko literatura batzea eta hori eskolan aplikatzeko jarduera didaktikoen bidezko proposamena egitea da. -
Haur Hezkuntzako haurren babesa: prebentziorako, detekziorako eta esku hartzerako webgunea
Etxebarria Ruiz de Aguirre, Iraide (2024-05-08)[EU] Haurren ongizatea gizarte eragile guztiek bermatu beharreko baldintza da, umeen giza eskubidea delako. Horregatik, lan honen helburua, Haur Hezkuntzako etapan haurren babesgabetasuna jasaten ari diren edo jaso duten ... -
Hizkuntzaren Nahasmendu Espezifikoa duten ikasleak hizkuntza idatzian trebatzeko irakasle eta familientzako orientabide eta baliabideak proposatzen dituen webgunea
González Gastón, Garazi (2023-02-20)[EU] Hizkuntzaren Nahasmendu Espezifikoaren (HNE) inguruan asko aurreratu den arren, oraindik gaiaren inguruan gehiago sakontzea beharrezkoa da. Horretarako, funtsezkoa da Lehen Hezkuntzako etapako irakasleak, HNE duten ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloan bertsolaritza eta hezkuntza uztartzea ikasleen proposamenetatik abiatuta
Gallastegui Aguirrebeitia, Eider (2024-05-08)[EU] Lan honen helburu nagusia Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloan dauden ikasleek bertsolaritzari buruz duten interesa nolakoa den eta bertsoari buruz zein ezagutza eta aurreiritzi mota duten aztertzea da, bertsolaritza ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean autokontzeptuak duen eraginaren azterketa
Lejarzegi Urriolabeitia, Pello (2023-02-20)[EU] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia, Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean autokontzeptuak eraginik duen ikertzea da. Marko teorikoan egindako ikerketa zientifiko eta bibliografikoan ... -
Lehen Hezkuntzako 3. zikloko ikasleen irakurriaren ulermenean irakurgaiaren euskarriak duen eraginaren azterketa
Güemes Miner, Maddi (2024-05-08)[EU] Irakurketak irakurlearen eta testuaren arteko interakzioa dakar, eta ez da soilik kognitiboa, fisikoa ere bada, hau da, testua bera ez ezik, bere euskarri teknologikoarekin ere lotzen gara. Horregatik, inprimatutako ... -
Lehen Hezkuntzako irakaslegaien euskararen erabilera eta jarrerak. Autokontzeptuaren, ikasteko estrategien eta motibazioaren eraginaren azterketa
Martínez García, Ainhize (2023-02-20)[EU] Euskararen ezagutza-mailak gora egin du, baina azken urteotan hizkuntzaren erabilera nabarmen jaitsi da. Hezkuntza testuinguruan ere antzekoa gertatu da, eta are kezkagarriagoa da kontuan hartzen badugu etorkizuneko ... -
Neurohezkuntza: sormenaren eboluzioa Lehen Hezkuntzako etapan. Bizkaiko eskola bateko adibidea.
De la Torre Amuriza, Nagore (2021-02-12)[EU] Neurohezkuntzak neurozientziaren eta hezkuntzaren erlazioak aztertzen ditu; hots, burmuinaren garapen faseak kontuan izanda, ikaskuntza egoki baten oinarriak aztertzen ditu. Prozesu horretan, arreta berezia eskaintzen ...