dc.contributor.advisor | Yanci Irigoyen, Javier | es |
dc.contributor.author | Redín Azcona, Saioa | es |
dc.contributor.other | F. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTE | es |
dc.contributor.other | JARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F. | es |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T16:48:21Z | |
dc.date.available | 2015-12-09T16:48:21Z | |
dc.date.issued | 2015-12-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/16394 | |
dc.description.abstract | Momentura arte heziketa fisikoko klaseetan parte hartzen duten gazte eta haur elbarrien inguruko ikerketa ugari egin dira. Hauetaz gain, atsedenaldien inguruko ikerketak ere aurkitu dira baina ez da aurkitu elbarritasunen bat duten gazteek atsedenaldietan egiten dituzten jarduerei eta hauek pairatzen dituzten egoerei buruz hitz egiten duen artikulurik.
Gradu amaierako lan honen bidez lortu nahi izan diren helburuak, gazte hauek dituzten jarduera fisikoko ohiturak aztertzea, atsedenaldietan gogoko dituzten jarduerak ezagutzea, praktikatzen dituzten jarduerak ezagutzea, gainontzeko ikasleekin izaten dituzten harremanak aztertzea eta irakasleekiko ematen diren harremanak ezagutzea izan dira. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | ikastetxe publikoa | es |
dc.subject | atsedenaldiak | es |
dc.subject | inklusio egoerak | es |
dc.title | Gasteizko ikastetxe publiko batean atsedenaldietan ematen diren inklusio egoerak | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-06-19T09:51:21Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | © 2015, la autora | es |
dc.contributor.degree | Grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte | es |
dc.contributor.degree | Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Gradua | es |
dc.identifier.gaurassign | 28322-670533 | es |