Show simple item record

dc.contributor.advisorZulaika Isasti, Luis María ORCIDes
dc.contributor.authorZulaika Artolozaga, Ibaies
dc.contributor.otherF. ACTIVIDAD FISICA Y DEPORTEes
dc.contributor.otherJARDUERA FISIKOAREN ETA KIROLAREN ZIENTZIEN F.es
dc.date.accessioned2015-12-09T16:52:30Z
dc.date.available2015-12-09T16:52:30Z
dc.date.issued2015-12-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/16398
dc.description.abstractBurutu dudan GRAL lan hau hezkuntza arloan kokatzen da eta lan honetan unibertsitatean irakatsi dizkiguten ezagupenak aplikatu nahi izan ditut. Gaiaren inguruko azterketa sakona egin ondoren, lana Getxoko Aixerrota instituturako proiektu baten proposamena da. Proiektu honen bidez bilatzen dena hain zuzen Aixerrotara ailegatuko diren aurre-nerabeak ikastetxera heldu aurretik elkar ezagutzea eta bide batez haien ahalmen pertzeptibo-motorea garatzea da. Egitasmoaren oinarrian joko-jolasak daude eta haien bidez ume taldeen elkareen arteko ezagutza eta inklusioa sustatuko dira garapen pertzeptibo motorearekin batera. Umeak Lehen Hezkuntzako eskolatik Bigarren Hezkuntzako ikastetxera igarotzean ume sentitzetik nagusi sentitzera pasatzen dira. Aldaketa handiak ematen dira umeen bizitzetan, hala nola: ikastetxe berria, lagun berriak, beste sexuarekiko interesak…Aldaketa hau gogogorra izaten da askotan, ume batzuk berehala ohitzen dira, baina beste batzuk zailtasunak dituzte egoera berrira moldatzeko. Nire proiektuaren bidez nagusiki bi helburu zabal landu nahi ditut: Batetik Aixerrota ikastetxera joango diren umeen sozializazioa eta inklusioa ahalbidetu nahi dut joko jolasen bidez. Bestetik oraindik osatu gabe dagoen gaitasun pertzeptibo motorearen garapena sustatu nahi dut joko jolasetan oinarrituta. Ideia honekin Aixerrotara joango diren ikasleen eskoletan, (Andra Mari, Berangoko eskola, Geroa, Zabala) 6. mailako ikasleak harremanetan jarriko ditugu, hau da joko jolasetan oinarritutako programa bat jarraituko da, lau eskoletako 6. mailako ikasleak harremanetan jarriaz. Garrantzitsua iruditzen zait Aixerrota bezalako ikastetxe handi batean honelako proiektu bat aurrera eramatea. Nahiz eta zaila eta nekeza izan eskolak harremanetan jartzea, guztiz beharrezkoa da nire ikuspuntutik proiektu hau edo antzekoren bat gauzatzea, umeengan barneratzen diren balio eta gaitasunengatik.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectGradu Amaierako lanaes
dc.subjectjoko-jolasaes
dc.subjectinklusioaes
dc.subjectgarapen pertzeptibo-motoreaes
dc.subjectharremanaes
dc.subjectaurre-nerabeaes
dc.titleJoko-jolasen bidez: Inklusioaren eta gaitasun pertzeptibo motoreen sustapena. Getxoko DBHrako proposamena.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-06-19T09:54:13Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, el autores
dc.contributor.degreeGrado en Ciencias de la Actividad Física y del Deportees
dc.contributor.degreeJarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Graduaes
dc.identifier.gaurassign28454-656466es


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record