Zerendatu Informatika Fakultatea honen arabera: egilea"Ruiz Vázquez, María Consuelo"
-
Aprender colaborativamente Fundamentos de Tecnología de Computadores en base a problemas y proyectos
Ruiz Vázquez, María Consuelo; Amuchastegui Uriarte, Carlos (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2014)Este capítulo corresponde a la asignatura de Fundamentos de Tecnología de Computadores (Ingeniería Informática), desarrollada mediante Aprendizaje Basado en Problemas y Proyectos[...]. En el curso 2010-2011 los autores de ... -
Aprendizaje colaborativo de fundamentos de tecnología de computadores en base a problemas y proyectos
Amuchastegui Uriarte, Carlos; Ruiz Vázquez, María Consuelo (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-07-26)Para desarrollar toda la asignatura al completo en base a metodologías activas de aprendizaje, se les proponen a los grupos de estudiantes 6 tareas a desarrollar a lo largo del cuatrimestre: 3 problemas, 2 proyectos y un ... -
Bateria baten egoera kontrolatzen duen txartel komertzial batentzako driverra eta interfaze grafikoa diseinatzea eta garatzea
De Miguel Lauzirika, Jon (2014-02-05)Eskuartean irakurgai duzu hainbat hilabetetan zehar garatutako proiektua deskribatzen duen memoria. Bateria baten egoera kontrolatzen duen txartel komertzial batentzako driverra eta interfaze grafikoa diseinatzea eta ... -
Elektrokadiografo baten diseinu eta eraikuntza
Mendiguren Quevedo, Hurko (2013-09-24)Sistemen Informatikan Ingeniaritza Teknikoa (S.I.I.T.) karrerako amaierako proiektu honetan “ELEKTROKADIOGRAFO BATEN DISEINU ETA ERAIKUNTZA” aztertzen da. Sarrera gisa proiektuaren nondik-norakoak eta honen helburuak ... -
Konputagailuen Teknologiaren Oinarriak lankidetzan ikastea arazo eta proiektuen bidez
Ruiz Vázquez, María Consuelo; Amuchastegui Uriarte, Carlos (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-07-26)Irakasgai osoa ikaskuntza-metodologia aktiboetan oinarriturik garatzeko, ikasle-taldeei 6 ataza proposatzen zaizkie, lauhilekoan zehar egiteko: 3 arazo, 2 proiektu eta ikerketa-lan bat. Arazo eta proiektuetan zirkuitu ... -
Outdoor robot mugikor baten eraikuntza eta kontrola Arduino bitartez
Murua Sarriegi, Nerea (2015-10-15)Proiektu honetan robot mugikor bat eraiki eta arduino bitartez kontrolatu da. Robota edozein smartphone erabiliz kontrolatu daiteke Bluetooth RC Car aplikazioa erabiliz. Ultrasoinu sentsorea du talkak ekiditeko eta GPSaren ... -
Paketeak kudeatzeko biltegiratze-sistema automatizatua
Bermejo Larrazabal, Eneko (2017-11-27)Dokumentu honetan azaltzen den proiektuari biltegiratze automatikoko biltegia deitu diogu. Modu orokor batean azaltzearren, gure produktua sisteman erregistratuta dauden erabiltzaileei, sisteman paketeak gordetzeko eta ... -
Pololu 3pi robotaren urrutiko kontrola
Aldalur Goenaga, Telmo (2014-07-30)Denontzat jakina da, azken urteetan robotikaren munduak zelako garrantzia hartu duen teknologiaren munduan. Hurrengo urteetan badirudi hainbat lanetan giza faktorearen beharra txikiagoa izango dela, roboten erabilera ...