Show simple item record

dc.contributor.advisorBeloki Arizti, Miren Nekane ORCIDes
dc.contributor.authorPalacio Vega, Jenniferes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-03-16T16:52:40Z
dc.date.available2016-03-16T16:52:40Z
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17638
dc.description.abstract[eus] Burututako ikerketa honen bidez, Ikas Komunitateen proiektuak, Elejabarri eskolan izan duen eragina ikustea bilatu da, eskolan sortu den aldaketa prozesua aztertuz. Horretarako, metodologia kualitatiboa erabili da, elkarrizketa erabiliz, beharrezko datu eta informazio guztiak lortzeko asmoz. Egindako elkarrizketa hauen bidez, ikusi da, Ikas Komunitateen proiektuari esker, aldaketa nabaria egon dela eskolan, aztertutako aspektu edo kategoria guztietan (absentismo maila; ikasle kopurua eta hauen ezaugarriak; ikasleen jarrerak; ikasleen, irakasleen eta familien arteko harremanak eta ikasleek lortutako emaitzak). Hori dela eta, Ikas Komunitateen proiektuak, eskolan eragin handia izan duela ondorioztatu da.es
dc.description.abstract[es] Mediante esta investigación, se ha buscado ver el impacto que ha tenido el proyecto Comunidades de Aprendizaje en el colegio Elejabarri, viendo el proceso de cambio que éste ha producido en el colegio. Para ello, se ha utilizado una metodología cualitativa, utilizando la entrevista, para recoger los datos necesarios. Mediante esas entrevistas se ha visto, que gracias al proyecto, ha habido un gran cambio en el colegio, en todos los aspectos investigados (absentismo; número y características de alumnos; actitudes; relaciones y resultados). Por ello, se ha llegado a la conclusión de que este proyecto está siendo muy efectivo en dicho colegio.es
dc.description.abstract[en] Studying the impact that “Learning Communities” project has had in Elejabarri School has been the purpose of this research, by seeing the process of change that the project has had in the school. A qualitative methodology has been used to get that goal, using the interview to collect the necessary data. These interviews have shown that “Learning Communities” has caused a great change in Elejabarri School in all the aspect that have been investigated (absenteeism, number and characteristics of students, attitudes, relationships and results). Therefore, the conclusion that has been reached is that this project is being very effective at this school.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectikas komunitateakes
dc.subjecteskolaes
dc.subjectikaskuntza dialogikoaes
dc.subjecttalde elkarreragileakes
dc.subjectaldaketa prozesuaes
dc.subjectcomunidades de aprendizajees
dc.subjectescuelaes
dc.subjectaprendizaje dialógicoes
dc.subjectgrupos interactivoses
dc.subjectproceso de cambioes
dc.subjectlearning communitieses
dc.subjectschooles
dc.subjectdialogic learninges
dc.subjectinteractive groupses
dc.subjectprocess of changees
dc.titleElejabarri eskolako aldaketa prozesua, Ikas Komunitate proiektuaren bitartezes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-05-29T16:17:43Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Sociales
dc.contributor.degreeGizarte Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign19965-661326es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record