dc.contributor.advisor | Beloki Arizti, Miren Nekane | es |
dc.contributor.author | Palacio Vega, Jennifer | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | es |
dc.date.accessioned | 2016-03-16T16:52:40Z | |
dc.date.available | 2016-03-16T16:52:40Z | |
dc.date.issued | 2016-03-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/17638 | |
dc.description.abstract | [eus] Burututako ikerketa honen bidez, Ikas Komunitateen proiektuak, Elejabarri eskolan izan duen eragina ikustea bilatu da, eskolan sortu den aldaketa prozesua aztertuz. Horretarako, metodologia kualitatiboa erabili da, elkarrizketa erabiliz, beharrezko datu eta informazio guztiak lortzeko asmoz. Egindako elkarrizketa hauen bidez, ikusi da, Ikas Komunitateen proiektuari esker, aldaketa nabaria egon dela eskolan, aztertutako aspektu edo kategoria guztietan (absentismo maila; ikasle kopurua eta hauen ezaugarriak; ikasleen jarrerak; ikasleen, irakasleen eta familien arteko harremanak eta ikasleek lortutako emaitzak). Hori dela eta, Ikas Komunitateen proiektuak, eskolan eragin handia izan duela ondorioztatu da. | es |
dc.description.abstract | [es] Mediante esta investigación, se ha buscado ver el impacto que ha tenido el proyecto Comunidades de Aprendizaje en el colegio Elejabarri, viendo el proceso de cambio que éste ha producido en el colegio. Para ello, se ha utilizado una metodología cualitativa, utilizando la entrevista, para recoger los datos necesarios. Mediante esas entrevistas se ha visto, que gracias al proyecto, ha habido un gran cambio en el colegio, en todos los aspectos investigados (absentismo; número y características de alumnos; actitudes; relaciones y resultados). Por ello, se ha llegado a la conclusión de que este proyecto está siendo muy efectivo en dicho colegio. | es |
dc.description.abstract | [en] Studying the impact that “Learning Communities” project has had in Elejabarri School has been the purpose of this research, by seeing the process of change that the project has had in the school. A qualitative methodology has been used to get that goal, using the interview to collect the necessary data. These interviews have shown that “Learning Communities” has caused a great change in Elejabarri School in all the aspect that have been investigated (absenteeism, number and characteristics of students, attitudes, relationships and results). Therefore, the conclusion that has been reached is that this project is being very effective at this school. | es |
dc.language.iso | eus | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.subject | ikas komunitateak | es |
dc.subject | eskola | es |
dc.subject | ikaskuntza dialogikoa | es |
dc.subject | talde elkarreragileak | es |
dc.subject | aldaketa prozesua | es |
dc.subject | comunidades de aprendizaje | es |
dc.subject | escuela | es |
dc.subject | aprendizaje dialógico | es |
dc.subject | grupos interactivos | es |
dc.subject | proceso de cambio | es |
dc.subject | learning communities | es |
dc.subject | school | es |
dc.subject | dialogic learning | es |
dc.subject | interactive groups | es |
dc.subject | process of change | es |
dc.title | Elejabarri eskolako aldaketa prozesua, Ikas Komunitate proiektuaren bitartez | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-05-29T16:17:43Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | © 2015, la autora | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Social | es |
dc.contributor.degree | Gizarte Hezkuntzako Gradua | es |
dc.identifier.gaurassign | 19965-661326 | es |