Show simple item record

dc.contributor.advisorTejada Garitano, Enekoes
dc.contributor.authorSan Martín Frutos, Maríaes
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.es
dc.date.accessioned2016-03-16T17:46:09Z
dc.date.available2016-03-16T17:46:09Z
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/17656
dc.description.abstract[eus] Lan honen helburua Norvegiako haur eskola baten hezkuntza-praktiken proiektu esku-hartzailea egitea izan da. Horretarako, euren metodologia alternatiboaren ezaugarriak aztertu dira, hezkuntzaren alorrean egin litezkeen ekarpenak hedatzeko. Proiektua garatzeko prozesuan, lehenik eta behin, behaketa parte-hartzailea eta jarraia egin da; ondoren, zentroko hainbat profesional desberdinak elkarrizketatu dira; eta azkenik, esku-hartze berritzaile horiengan eragina duten korronte pedagogikoen azterketa sakona gauzatu da. Burututako lanaren emaitza aztertutako hezkuntza praktiken sintesia web orrialde batean jasotzea izan da, horrela, hezkuntza komunitatea erabili ahal izateko eta aberasteko. Era berean, Norvegiako ekintza pedagogikoa eredu hartuta, euskal eskola batera bideratutako proposamen metodologikoa diseinatu da.es
dc.description.abstract[es] El propósito de este trabajo ha sido elaborar un proyecto de intervención sobre las prácticas educativas de un centro infantil noruego. Para ello, se han estudiado las características de su metodología alternativa, derivando así, conclusiones sobre sus posibles aportes al medio educativo. Durante el desarrollo del proyecto, se han realizado una observación participativa y continua, varias entrevistas a los diferentes profesionales del centro y finalmente, una profunda exploración sobre las influencias pedagógicas en las que inspiran sus intervenciones innovadoras. El resultado del trabajo realizado ha sido recoger las prácticas educativas estudiadas, a modo de síntesis, en una página web, con el fin de poner a disposición y enriquecer a la comunidad educativa. A su vez, teniendo como referente la acción pedagógica noruega, se ha diseñado una propuesta metodológica para una escuela vasca.es
dc.description.abstract[en] The aim of this research has been to make an interventionist project about the educational practices of a Norwegian kindergarten. The characteristics of their alternative methodology have been studied in order to expand the conclusions of its possible contribution to the educational field. During the development of the project, the following tasks have been done: firstly, a participative and continuous observation; then, several interviews to the different professionals of the school; and finally, a deep research on their pedagogical influences. The result of the research has been to synthesize the studied educational practices on a website, putting them at educational community's disposal and making it richer. At the same time, having as a reference the Norwegian pedagogy, a methodological proposal for a Basque school has been designed.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectHaur Hezkuntzaes
dc.subjecthezkuntza berrikuntzaes
dc.subjectNorvegiaes
dc.subjecthezkuntza praktikakes
dc.subjectesku-hartze didaktiko alternatiboakes
dc.subjectEducación Infantiles
dc.subjectinnovación educativaes
dc.subjectNoruegaes
dc.subjectprácticas educativases
dc.subjectintervenciones didácticas alternativases
dc.subjectChildhood Educationes
dc.subjecteducational innovationes
dc.subjectNorwayes
dc.subjectalternative didactic interventionses
dc.subjecteducational practiceses
dc.titleHezkuntza-praktika alternatiboen azterketa eta hedapena: Norvegiako esperientziaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.date.updated2015-05-29T16:42:40Zes
dc.language.rfc3066eses
dc.rights.holder© 2015, la autoraes
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantiles
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Graduaes
dc.identifier.gaurassign17415-655449es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record