dc.contributor.advisor | Azkarraga Etxagibel, Joseba | es |
dc.contributor.author | Etxebarria Carriedo, Ane | es |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | es |
dc.date.accessioned | 2016-03-16T18:28:30Z | |
dc.date.available | 2016-03-16T18:28:30Z | |
dc.date.issued | 2016-03-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/17667 | |
dc.description.abstract | [eus] Nabarmena da gaur egungo umeen eta naturaren arteko bereizketa, teknologia berriek, familiek edota bizi diren inguruneak sortua, eta baita eskolak ere. Hori dela eta, hezkuntza eta natura uztartzen dituen hezkuntza-eredua da lan honetan aurkezten dena. Gradu Amaierako Lan honen xedea Baso Eskolen inguruko ikerketa egitea da. Horretarako bi eskola aztertu dira, euretako bat Euskal Herrian kokatua. Gai horren inguruko umeen eta gurasoen iritziak ere ezagutzera emango dira. Honekin guztiarekin nahi izan dugu baso eskolek eskaintzen dituzten aukerak eta mugak aztertzea, gaiarekin jarraitzeko irizpideak ezartzeaz batera. | es |
dc.language.iso | spa | es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | aire zabaleko hezkuntza | es |
dc.subject | natura | es |
dc.subject | Baso Eskola | es |
dc.subject | berrikuntza | es |
dc.title | Iraunkortasunerako hezkuntza: Baso Eskolak | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.date.updated | 2015-05-27T17:27:44Z | es |
dc.language.rfc3066 | es | es |
dc.rights.holder | Este trabajo está bajo Licencia Creative Commons Reconocimiento (by) | es |
dc.contributor.degree | Grado en Educación Primaria | es |
dc.contributor.degree | Lehen Hezkuntzako Gradua | es |
dc.identifier.gaurregister | 27603 | es |
dc.identifier.gaurassign | 20202-665946 | es |