Itemaren erregistro erraza erakusten du

dc.contributor.authorMarko Juanikorena, Jose Inazio ORCID
dc.date.accessioned2016-06-29T10:48:04Z
dc.date.available2016-06-29T10:48:04Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationConference MoodleMoot 07es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/18534
dc.description.abstractLan honen egilea Eusko Ikaskuntzaren Asmoz Fundazioaren eta UPV/EHUko Sociología II Sailaren artean antolatzen duten eta Moodle plataforma erabiltzen duen HIZNET on-line graduondokoaren modulu baten irakaslea da. Esperientzia hori abiapuntu, komunikazio honetan hausnarketaren beharra planteatu nahi dugu bereziki bi punturen inguruan: Batetik, unibertsitate alorreko formazioan komunikazio sistema gisa Moodle plataforma bezalako IKT teknologiak erabiltzeak berez hezkuntza praktikaren berrikuntza edota eraldaketa suposatzen ote duen hausnarketa. Bestetik, IKT teknologietan oinarritutako formazio proiektuen eraikuntza sustengatzen dituzten eredu edota paradigmei buruzko hausnarketa.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherMoodleMoot'07es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectIKTes
dc.subjectformakuntzaes
dc.subjecte-learninges
dc.subjectMoodlees
dc.subjectberrikuntzaes
dc.titleMoodle plataforma, teknologia berria eredu zaharrekin. Esperientzia bat “Hiznet” on-line graduondokoanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.identifier.doi10.13140/2.1.2466.0487
dc.departamentoesMétodos de investigación y diagnostico en educaciónes_ES
dc.departamentoeuHezkuntzako ikerkuntza eta diagnosi metodoakes_ES


Item honetako fitxategiak

No Thumbnail [100%x80]

Item hau honako bilduma honetan/hauetan agertzen da

Itemaren erregistro erraza erakusten du