Show simple item record

dc.contributor.advisorVizcarra Morales, María Teresa ORCID
dc.contributor.authorJuaristi Astiazaran, Maddi
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZes
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2016-09-08T07:15:43Z
dc.date.available2016-09-08T07:15:43Z
dc.date.issued2016-09-08
dc.date.submitted2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/18843
dc.description64 p. : il. - E-mail de la autora: maddijuaristi@gmail.comes
dc.description.abstract[EUS] Lan hau saiakera bat da, Lehen Hezkuntzako haurrek genero-rolekin apurtzeko eta horren aurrean dituzten erreakzioak zein diren jakiteko. Horretarako, Gorputz Adierazpenaren arloko sekuentzia didaktiko bat sortu da eta Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasgela batean jarri da martxan, eta gertatutakoa behatu. Behaketa horren bidez, ikasleengan agertu diren estereotipoak eta jarrerak identifikatu eta ikertu dira, eta genero-rolekin lotura zuzena dutenak edo horrekin apurtzen duten jarrerak aztertu dira. Horrez gain, ikasleek erantzun duten galdetegiaren bidez, taldean bertan eta egokitu zaizkien pertsonaiak antzezten nola sentitu diren agerian geratu da. Saiakera bat besterik ez bada ere, lan honek zera erakusten du: genero-rolei dagokienean, askotan mugak eta oztopoak helduok jartzen ditugula, eta haurrak malguagoak direla berez. Hori horrela, haurrek helduongan ikusten dituzten portaerak imitatzen ikasten duten bezala, helduok egiten ditugun proposamen hezkidetzaileetatik ere ikas dezaketela uste dugu. Ondorioz, gaur egungo eskola hezkidetzailea izatera iristen ez bada ere, generoa eta genero-rolak lantzen dituzten irakasleei esker hezkidetza errealitate bihur daitekeela sinesten dugulako sortzen da lan hau.es
dc.description.abstract[ES] La intención de este trabajo es que los/as niños/as de primaria rompan con los roles de género y a su vez observar las reacciones que tienen ante esos cambios. Para ello, se ha diseñado una secuencia didáctica de Expresión Corporal que se ha puesto en marcha en un aula de 4º de primaria y se ha observado lo ocurrido. Mediante la observación, se ha pretendido identificar e investigar los estereotipos y comportamientos del alumnado en relación con los roles de género. Además, a través de un cuestionario se ha querido detectar el sentimiento del alumnado al trabajar en grupo y/o representando personajes. Aunque éste trabajo sea solo una pequeña prueba, nos ha demostrado que en ocasiones somos los propios adultos quienes ponemos barreras y que los/as niños/as son mucho más flexibles de lo que generalmente se piensa. Por lo tanto, al igual que aprenden imitando los comportamientos de los adultos, creemos que también pueden aprender de propuestas coeducativas. La coeducación no es una realidad hoy en día, sin embargo, este trabajo ha partido de la base de que la coeducación puede conseguirse gracias a profesores/as que trabajen el género y los roles de género.es
dc.description.abstract[EN] This work is an intention to make pupils break down gender roles and to observe their reactions when that happens. In order to achieve that, a teaching approach on corporal expression has been designed, then implemented in a 4th grade group and children’s reactions have been observed. Through the observation, the aim was to identify and investigate stereotypes and reactions related to gender roles among the children. Furthermore, through a questionnaire we wanted to know how children had felt working in groups and acting. Even though this is only an intention, it shows that sometimes we, the adults, are the ones that put more barriers and that children are more flexible than what is thought. Being that, as well as children learn behaviours imitating adults, they can also learn from coeducative proposals. Therefore, this work comes from the idea that if teachers work with gender roles, coeducation can become a reality.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectgorputz hezkuntzaes
dc.subjecthezkidetzaes
dc.subjectgeneroaes
dc.subjectgenero-rolakes
dc.subjectgorputz adierazpenaes
dc.subjecteducación físicaes
dc.subjectcoeducaciónes
dc.subjectgéneroes
dc.subjectroles de géneroes
dc.subjectexpresión corporales
dc.subjectphysical educationes
dc.subjectcoeducationes
dc.subjectgenderes
dc.subjectgender roleses
dc.subjectbody languagees
dc.titleGorputz adierazpena genero-rolekin apurtzeko. Saiakera bates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International