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dc.contributor.advisorUriondo Arrúe, Zigor ORCID
dc.contributor.authorCastresana Larrauri, Joseba Andoni
dc.contributor.otherE.T.S. INGENIERIA-BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO INGENIARITZA G.E.T
dc.date.accessioned2016-11-14T18:40:30Z
dc.date.available2016-11-14T18:40:30Z
dc.date.issued2016-11-14
dc.date.submitted2016-07
dc.identifier.otherTFG 2016-94
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/19520
dc.description.abstract[EU]Gradu amaierako lan honen bidez, Joseba Castresana ikasleak itsasontzi mota jakin baten instalatu litezkeen propultsio mota desberdinak eta bere arteko desberdintasunak jorratuko ditu. Zehazki, bi propultsio mota aztertuko dira: diesel mekanikoa eta diesel-elektrikoa. Aukeratu den itsasontzia atun-ontzia izango da, eta lan honen helburu nagusia ikuspegi energetikotik bi propultsio hauen abantaila eta desabantailak ikertzea da, itsasontziak izango dituen potentzia eskaera desberdinen aurrean. Horretarako, lehenik eta behin itsasontziak urte baten zehar emandako datuak erregistratu eta batu dira, garatu beharreko potentzia edo ontziaren abiadura bezalako parametroak batu direlarik. Behin kasu batek zein besteak izan ditzaketen kostu energetikoak kuantifikatuta, soluzio bat planteatzen da, litezkeen hobekuntzak zenbakiz justifikatuko direlarik, eta ikasleak ateratako ondorioak aurkeztuko direlarik.es
dc.description.abstract[ES]En este trabajo de fin de grado, el alumno Joseba Castresana tratará los diferentes sistemas de propulsión instalables en un barco de unas características determinadas, así como las diferencias entre ellos. En concreto, se trataran dos tipos de propulsión: diésel mecánica y diésel – eléctrica. El tipo de barco elegido es un atunero congelador, y el propósito principal de este trabajo es la investigación sobre las ventajas y desventajas desde un punto de vista energético de ambos sistemas, frente a diversas demandas de potencia. Para ello, primero se han registrado y recogido los datos de un atunero a lo largo de un año, tomando datos de potencia, velocidades del barco etc. Una vez cuantificados los posibles costes energéticos de los dos sistemas, se plantea una solución, justificando numéricamente las mejoras propuestas, y presentando las conclusiones logradas por el alumno.es
dc.description.abstract[EN]In this end-of-degree Project, the student Joseba Castresana will work in different types of applicable propulsion plants in a specific type of vessel. These two types of propulsions will be: diesel-mechanic and diesel-electric. The vessel choice is a tuna feezer fishing ship, and the main purpose of the project is the research on the advantages and disadvantages of both systems for different power demands from a fuel consumption point of view. First of all, some data have been collected and recorded along a year, taking power data, boat speeds etc. Once the potential energetic costs of the two systems are identified, the student proposes a solution as well as the conclusions reached along the work, numerically justifying each proposed improvement.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccesses
dc.subjectitsasontziaes
dc.subjectpropultsioaes
dc.subjectkostu energetikoakes
dc.titleItsasontzietako propultsioa: diesel mekanikoa eta diesel elektrikoaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería en Tecnología Industrial;; Industria Teknologiaren Ingeniaritzako Gradua


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