Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "PEÑA ZABALA, MIRIAM"
Now showing items 1-6 of 6
-
Creación de un álbum ilustrado para favorecer la alfabetización visual en la etapa infantil: El cuento que te lee la mente
Villar Santos, Roberto (2022-01-18)[ES] El siguiente trabajo pretende crear un álbum ilustrado que sirva para favorecer la alfabetización visual en el alumnado infantil, a través de la creación de asociaciones formales entre las imágenes del álbum y ... -
Durangoko biblioteka eta Haur Hezkuntzako eskolen arteko bitartekaritza. Album ilustratuaren inguruko proposamen bat
Fernández Miguel, Ane (2023-02-20)[EU] Oso ohikoa da Haur Hezkuntzako geletan album ilustratu desberdinak topatzea. Normalean edukiaren arabera hautatzen dira, irudia funtsezko osagaia dela ahaztuz. Bestalde, Durangoko bibliotekan dagoen ipuin klasikoen ... -
Instalazio artistikoaren ekarpena mugimendu autonomoan. Haur Hezkuntzako haurrekin egindako proposamena
Olasagasti Martinez, María (2023-02-20)[EU] Lan honetan instalazio artistikoak Mugimendu Autonomoan proposamen pedagogiko berritzaile gisa aztertzen dira. Horretarako, instalazio artistiko proposamen bat egin da 4 eta 5 urteko haurrentzat, ispilua elementu ... -
Irudiekin solasean: edukomunikazioa Lehen Hezkuntzan pentsamendu kritikoa garatzeko
Irazabal Ormaza, Paul (2019-02-28)[EUS] Irudi eta soinu mediatikoek adierazten dutena baino haratago doazen mezuak daramatzate inplizituki eta edonolako interes politiko, kultural, ekonomiko zein sozialak zabaltzeko diseinatuak daude. Lehen Hezkuntzan mezu ... -
Komunikazio gaitasun indibidualaren garapena artearen bitartez: material plastikoekin esperimentatzen
Ojanguren Zabaleta, Lía (2019-02-28)[EUS] Adierazteko beharra nabaria izan da historia osoan zehar, norberaren mundua eta bakoitzaren kanpoaldearen interpretazio bakarra adierazteak, gizaki ororen beharrizan bat da askotan ahaztuta gelditzen dena Hezkuntza ... -
Natura, hezkuntza baliabidea. Haur-hezkuntzako proposamen didaktiko bati erantzun ezberdinak
Jorge Teresa, Eider (2017-03-13)[EUS] Haurrek naturarekin kontaktuan bizitzeko gero eta aukera gutxiago daukate eta gainera eskola publikoak ez ditu eduki ezberdinak lantzeko espazio naturalik eskaintzen. Errealitate honen arrazoiak ezagutzeko,Bizkaiko ...