Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "ARRIVILLAGA IRIARTE, ANA ROSA"
Now showing items 1-10 of 10
-
Asertibitatea tratu txarrei aurre egiteko estrategia gakoa?
Echarri Rouco, Paula (2022-01-18)[EU] Tratu-txarrei buruzko isiltasuna hausten hasi da, eta horretarako asertibitatean oinarritzen diren prebentzio programak sortu dira. Lan honen helburua, asertibitatea tratu txarrei aurre egiteko estrategia gakoa izan ... -
Autoezagutza emozionala eta mindfulness-a eskolan
Enzunza Mallona, Ainhoa (2018-03-21)[EUS] Lan honetan Lehen Hezkuntzako laugarren mailan egindako proposamen didaktikoa aurkeztuko da. Helburua ikasgelan autoezagutza emozionala lantzea izango da, ikasleen garapen integralerako oso garrantzitsua baita. Hori ... -
Autoezagutzaren garrantzia gizarteak lehen hezkuntzako ikasleen genero identitatean duen eragina adierazte aldera
Carregal Aldanondo, Amaia (2019-02-28)[EUS] Hezkuntzan, oraindik ere behar adina garrantzia ematen ez zaion eta ikaskuntzaren garapenerako ezinbestekoa den autoezagutza da lan honen oinarria. Honen inguruko esku-hartze bat diseinatu eta lehen hezkuntzako ... -
Diseño y puesta en practica de una intervención psicoeducativa en relación al logro de un autoconcepto ajustado.
Martínez Yarza, Nerea (2015-01-16)El autoconcepto es una pieza esencial para el desarrollo adecuado del individuo, por lo que en este trabajo se elabora y aplica una intervención en relación al logro de un autoconcepto ajustado. Para ello, se llevan a cabo ... -
Errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak hezkuntzan lantzeko proposamena
Beitia Llantada, Jugatx (2016-03-16)[EUS] Balioek eta jarrerek garrantzia handia dute edozein testuingurutan. Hori dela eta, lan hau Lehen Hezkuntzako lehenengo mailan errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak lantzeko proposamena da, ikasleen balio eta ... -
Gatazken kudeaketa ikasgelan lantzeko proposamena
García Gimilio, Raquel (2018-03-21)[EUS] Gaur egungo eskoletan ikasleek gero eta portaera bortitzagoa izaten dute, errendimendu akademikoa eta ikasgelaren giroa kutsatuz. Arazoari konponbide bat eman nahian, lan honetan gatazken kudeaketa ikasgelan lantzeko ... -
Gure buruaren onarpenetik, gizakion errespetura
Fernández Martín, Leire (2016-03-16)[eus] Gaur egungo eskoletan, oraindik ere, zoritxarrez, behar besteko garrantzirik ematen ez zaion eta sendotu behar den ikasleen autoezagutza fisikoaren inguruan, honako landa-lana diseinatu eta ikasleekin burutu egin da, ... -
Ikasleak irakastetik, pertsonak heztera: nork bere burua ezagutzeak hezkuntzan duen eragina
Del Fresno Villar, Selene (2016-03-16)[eus] Lan honek hirugarren mailako neska-mutilengan autoezagutza akademikoak duen garrantzia behatu eta ikertu nahi du. Helburu bezala, ikasleak bere burua ezagutu, norberaren nortasuna garatzeko oinarrizkoa dena, eta ... -
Lehen Hezkuntzan autoezagutza fisikoa, emozionala eta soziala lantzeko proposamen didaktiko baten diseinua eta esku-hartzea
Martínez Mediavilla, Maria (2016-03-16)[eus] Autoezagutza ez akademikoa pertsonaren garapenaren pilare funtsezkoenetariko bat kontsideratzen da. Aldaketaren bat eragiteko asmoz, Lehen Hezkuntzako hirugarren mailako neska eta mutilei zuzenduta dauden ekintza ... -
Material baten azterketa, autoezagutzaren ikuspegitik
Astoreka Anasagasti, Leire (2013-06)Autoezagutzak duen garrantzia ikusita, eskola ingurunean hau nola lantzen den aztertzea da lan honen helburu nagusia. Horretarako, nik neuk unitate didaktiko baten osagarri modura sortutako ariketa batzuk aztertuko dira ...