Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Author "Grado en Educación Primaria"
Now showing items 41-60 of 108
-
Una estrategia educativa de éxito: los grupos interactivos
Idígoras Bermúdez, Edurne (2015-01-16)El presente trabajo trata de analizar la estrategia educativa de grupos interactivos. Para ello, se realiza una revisión de las bases científicas y metodológicas que rigen dicha estrategia. Posteriormente, mediante una ... -
Estrategiak hizkuntzen ikaskuntzan: EAEko eta Norvegiako ikasleen ezaugarriak
Infante Aguirre, Oihane (2015-01-16)Euskaraz: Gaur egun, munduan ingeles hizkuntzaren garrantzia dela eta, hainbat herrialdeen lehen hezkuntzan, bigarren edo atzerriko hizkuntza bezala, ikasten den ikasgaia da. Hala ere, herrialde guztietako biztanlerian ez ... -
Estudio de caso: intervención en el área de educación física para avanzar en la inclusión de un alumno con parálisis cerebral
Zumalacarregui Menchaca, Jaime (2015-01-16)En este trabajo se propone mediante dos sesiones de Educación Física, la inclusión educativa de un alumno con parálisis cerebral mediante actividades y juegos. Previa a esta programación, se destaca la relevancia que tiene ... -
El estudio de la interactividad en un aula de segundo de primaria
Peña Lara, Alazne (2015-01-16)En este estudio se presentan los planteamientos y los resultados obtenidos acerca del mecanismo de influencia educativa del progresivo traspaso del control y la responsabilidad sobre la tarea del profesor a los alumnos/as. ... -
Euskal autore zaharren irakaskuntza Lehen Hezkuntzan: proiektu berritzaile baten proposamena
Arenaza Abarrategui, Janire (2015-01-16)Euskara: Lan honek euskal autore zaharrak Lehen Hezkuntzako ikasleei hurbiltzea du helburu. Ezinbestekoa da neska-mutilek ikasgeletan klasikoen ondarea ezagutzeko aukera izatea, euskal autore zaharren irakaskuntza-ikaskuntza ... -
Euskal kantagintza Lehen Hezkuntzan: badok ataritik eskolara
Padrones Zulueta, Gorka (2016-12-29)[EUS] Ikerketa lan honen helburua Badok atariak, euskal kantagintzaren bitartez, Lehen Hezkuntzan izan dezakeen erabilgarritasuna aztertzea izan da. Hau honela izanda, Badok atariko material musikalak zein bisualak aztertu ... -
Euskal mitologia tradizio eta berrikuntzen artean: Olentzeroren kasua
Perez Azpitarte, Zuriñe (2016-12-29)[EUS] Gradu Amaierako Lan hau azterketa kualitatibo bat da. Lan kualitatibo honetan, gai bat ulertu, deskribatu, konparatu eta aztertzen da. Lan honen helburua tradizioa nola gaurkotzen den ikustea da eta horretarako ... -
Euskal musika-tresnen ikas-irakaskuntza prozesuak ikertzen
Etxebarria Susaeta, Iñigo (2016-03-16)[eus] Lan honen xedea euskal musika-tresnen irakaskuntzan, batez ere musika eskoletan lantzen diren metodoak aztertzea izan da, gero eremu formalera eramateko. Horretarako, Bizkaian euskal musika-tresna herrikoien egoera ... -
Familia eta eskola testuinguruen eragina haurren errendimendu akademikoan
Garai Mota, Eztizen (2016-03-16)[eus] Egun, adin txikikoenekin batera eskolako testuinguruan barneratzean, irakasleek familiak haurren garapen psikologikoan eta pertsonalean zuzenean eragiten duela hautematen dute. Izan ere, seme alaben hezkuntzan familiak ... -
La fábula en Educación Primaria. El caso de La cigarra y la hormiga
Amezaga Gómez, Itxaso (2016-03-16)[CASTELLANO] Desde su lejano origen, la fábula siempre se ha relacionado con la enseñanza debido a su intención moralizante, por lo que siempre se ha clasificado entre los géneros didácticos. El análisis y comparación de ... -
Gaur eguneko eskola XX. mendeko pedagogia korronteen ondotik begira
Ondarroa Amas, Ane (2016-12-29)[EUS] Gradu amaierako lan honetan, gaur eguneko eskolari XX. mendeko pedagogia korronteen ikuspegitik begiratuko zaio. Etorkizuneko lanbide baten inguruan suertatzen diren hainbat galderei erantzuna bilatuko zaie. Kezka ... -
Gaur Egungo Eskola-Liburutegiaren Errealitate Ezberdinak
Uraga Pascual, Janire (2015-01-19)LABURPENA: Gaur egun eskola porrota hezkuntza arloko kezka nagusienetariko bat da, eta honen arrazoietariko bat ikasleen irakurketa arazoak izan daitezke. Dakigunez, eskola-liburutegia irakurketa lantzeko eta sustatzeko ... -
Genero ikuspuntutik, lehen hezkuntzako testu liburu matematikoei buruzko azterketa
De las Heras Aparicio, Erica (2016-12-29)[EUS] Aurkezten den lan honen helburua Lehen Hezkuntzako matematika testu-liburuen analisia da, generoaren ikuspegitik eginda. Aztertutako material didaktikoaren irudietan egon daitezkeen bi generoen arteko desberdintasunak ... -
Genero indarkeria lehen hezkuntzan errealitate areagotua duten komikien bidez lantzen
De la Peña Magaz, Igone (2016-12-29)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburua, berrikuntza teknologikoa, Errealitate Areagotua, gehitzen duen komiki bilduma bat diseinatzea eta sortzea izan da, genero indarkeriaren gaia eskoletan lantzeko eta honen inguruan ... -
Genero rolak eta estereotipoak Lehen Hezkuntzan
Ruiz Ulacia, Julen (2015-01-19)Lan honekin bilatu nahi izan dugun helburu nagusia Lehen Hezkuntzako umeek gizarteak transmititzen dituen genero rol eta estereotipoak zenbateraino barneratuta dituzten aztertzea izan da. Horretarako, hainbat adituren ... -
Giza-erlazioen psikologia: adimen emozionala eta gizarte harremanak
Ibáñez Villahizán, Ainara (2016-03-16)[eus] Egungo gizartean, konpetentzia emozional maila baxuak “analfabetismo emozionala” jarri du agerian (Goleman, 1996). Arrazoi honengatik, adimen emozionala jorratu beharra dago, bai familia eta baita hezkuntza arloan ... -
Gizarte zientziak lehen hezkuntzan: diziplinaren funtzionaltasuna, metodologia eta motibazioari buruzko lan enpirikoa
Fernández Fernández, Sara (2016-12-29)[EUS] Umea gizarte baten barnean bizi den momentutik, izaki soziala da. Lehen Hezkuntza etapako helbururik nagusienetarikoa umeen garapen integrala izanda, ikasleei bizi diren gizartearen partaide kritiko eta aktiboak ... -
Gizarte-elkarrekintza eta harreman beharrizanak irakaste-ikaste prozesuan Lehen Hezkuntzan
Zuluaga Etxabe, Leire (2016-03-16)[EUS] Lan honetan harreman beharrizanen inguruko diagnostiko bat aurkezten da: prozedura etnografikoak erabiliz, Granadako eskola batean edukiak ikasi eta irakasteko antolatzen den gizarte- elkarrekintzan harreman beharrizanek ... -
Gizarte-elkarrekintza ingurunearen irakatsi eta ikasi prozesuan Lehen Hezkuntzan
Ugartetxea Burgoa, Ana Maria (2015-01-19)Lan honetan, elkarrekintzaren bidez irakasle batek ikasleengan ezagutzak eraikitzeko zer mekanismoren bidez lortzen duen aztertu da, laguntzak nola egokitzen dituen eta laguntzeari nola uzten dion ikertuz. Helburua, ... -
Gure buruaren onarpenetik, gizakion errespetura
Fernández Martín, Leire (2016-03-16)[eus] Gaur egungo eskoletan, oraindik ere, zoritxarrez, behar besteko garrantzirik ematen ez zaion eta sendotu behar den ikasleen autoezagutza fisikoaren inguruan, honako landa-lana diseinatu eta ikasleekin burutu egin da, ...