Zerrendatu Lan Akademikoak-Bilboko Hezkuntza Fakultatea honen arabera: izenburua
501-tik 146-165 emaitza erakusten
-
Emakume erreferenteak lehen hezkuntzako seigarren mailan: lorpenak eta erronkak
(2020-02-20)[EUS] Gaur egun gero eta gehiago entzuten da hezkidetza hitza, eta legeek generoen arteko berdintasuna babesten dute. Horregatik, gaur egungo irakasleen betebehar bat hezkidetzan heztea da; horretarako erreferente femeninoa ... -
Emakumea eta literatura. Emakumea subjektu eta objektu paperean
(2017-02-28)[EUS] Emakumea eta literatura betidanik lotuta egon dira. Gaur egun, emakumeek arrakasta dute merkatu editorialean eta hainbeste urtetan zehar euren literaturak izan duen kutsu peioratiboarekin amaitzen ari dira. Hala ere, ... -
Emakumeen bizi baldintzak, Espainiar Estatuko kartzeletan.
(2022-01-18)[EUS] Gizarte Hezkuntzan, jardun eremu ezberdinak zabaldu eta aurretik irekita daudenetan sakontzea beharrezko dugu. Honetarako, Espainiar Estatuko kartzeletan emakumeek dituzten bizi baldintzak aztertzea izan da ikerketa ... -
Emakumeen historia Lehen Hezkuntza amaieran: Ikasleen ezagutzak eta interesa
(2024-05-08)[EU] Egun, Historiaren irakaskuntzak duen gabezietako bat ikuspegi androzentriko eta patriarkalaren prebalentzia da. Hortaz, ikerketa honek Lehen Hezkuntzako etapa amaitzear dauden ikasleek Emakumeen historiari buruz ... -
Emozio artean: konpetentzia emozionalak artearen bidez lantzen
(2016-12-29)Emozioak jaiotzen garenetik pertsonen bizitzan presente daude, baina askotan ez dugu gure edo besteen emozioak era egoki eta eraginkorrean kontrolatzeko trebetasunik. Horren adierazle dira gaur egungo jendartean antzeman ... -
Emozioak eta haremanak eskola-bizipenaren oinarri: irakaslegoaren formakuntzaren beharra
(2016-12-29)[EUS] Lan teoriko honetan ikaslearen beharrizanak asetzeko eta eskola-bizipena positiboa izan dadin, emozioak kontutan hartzearen garrantzia azpimarratzen da, ikaslearen garapen akademiko eta pertsonala lortzeko bidea ... -
Emozioak Juan Kruz Igerabideren literaturan: Hamabi galdera pianoari
(2022-01-18)[ES] El objetivo principal de este trabajo consiste en analizar las emociones en la literatura juvenil, más concretamente en el libro Hamabi galdera pianoari (1999) de Juan Kruz Igerabide. Para ello, primero se ha confeccionado ... -
Emozioen lanketa musika baliabide izanik
(2023-02-20)[EU] Emozioak testuinguruarekin ditugun hartu-emanek sortutako erreakzio moduan definitu daitezke. Hezkuntza emozionalak, gero eta garrantzi handiagoa izan arren, oraindik ere ez du osotasuneko ikusgarritasunik, curriculum ... -
Enkarterriko gazteek drogen inguruan dituzten ezagutzak eta kontsumo ohiturak
(2021-02-12)[EU] Droga kontsumoaren larritasunaren inguruko kontzientzia hedatzen ari den arren, arlo horretan Enkarterriko eskualdean, oraindik ere, aurrera pauso asko gelditzen dira. Izan ere, bertako biztanleriak daukan kontsumoa ... -
Enseñanza de español a alumnado anglófono
(2015-01-16)Este trabajo ofrece un análisis contrastivo entre los idiomas inglés y español en sus diferentes niveles: fonético-fonológico, morfosintáctico, léxico-semántico, rasgos paralingüísticos y pragmático-cultural, poniendo ... -
Entidades Sociales, Inmigrantes y Bienestar Psicológico
(2015-01-16)La función última de las entidades sociales que atienden a emigrantes es el de promover su integración social y calidad de vida. Potenciar la dimensión cualitativa de la misma implica conocer el nivel de bienestar psicológico ... -
Erregulazio emozionalerako bidea zabalduz: lau urteko haurrengan aurrera eramandako esku-hartzea
(2023-02-20)[EU] Emozioek gure bizitzan duten garrantzia izugarrizkoa da, eta hauek txikitatik ondo erregulatzen ikastea berebizikoa da. Horregatik, GrAL honetan lau urteko haurren erregulazio emozionalerako gaitasuna neurtu da, ... -
Errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak hezkuntzan lantzeko proposamena
(2016-03-16)[EUS] Balioek eta jarrerek garrantzia handia dute edozein testuingurutan. Hori dela eta, lan hau Lehen Hezkuntzako lehenengo mailan errespetua, autonomia eta bizikidetza arauak lantzeko proposamena da, ikasleen balio eta ... -
Eskaut mugimendua Bizkaian: Bizkaiko eskaut begiraleen profila aztertzen
(2015-01-16)Lan honek Bizkaiko eskaut mugimenduko, eskaut begiraleen profila aztertzen du. Hasiera batean, aisialdi hezitzailearen, eskaut mugimenduaren, eskaut begiraleen eta gizarte hezitzailearen lana aisialdiaren eremuan azterketa ... -
Eskola eta familia arteko elkarrizketetarako komunikazio-estrategien inbentarioa
(2019-02-28)[EUS] Ikerketa-lan honen helburua, eskola-elkarrizketetarako komunikazio-estrategien inbentarioa sortzea da. Horretarako, metodo kuantitatiboa erabiliz eta familia eta irakasleen arteko elkarrizketa errealetan oinarrituta, ... -
Eskola Porrota. Hezitzaileen begirada.
(2016-03-16)[eus] Eskola Porrota kaltegarria da ez bakarrik jasotzen duten familientzat, gizarte osoarentzat baizik. Kezkagarria da gure eskolak ikasle guztien heziketa egokia ziurtatzeko kapazak ez izatea. Irakasleok ez badugu gure ... -
Eskola porrota: hezitzaileon begirada
(2016-12-29)[EUS] Eskola porrotaren erantzukizuna ikasleari leporatzen zaio orokorrean. Lan honen bidez, fenomenoarekiko begirada zabalago bat bultzatu nahi da, ikaslea hezkuntza-sistema baztertzaile baten biktima bezala ulertaraziz. ... -
Eskola-baratzeak hezkuntza-baliabide gisa duen erabilera
(2020-02-20)[EUS] Gradu Amaierako Lan honen helburu nagusia Oinarrizko Hezkuntzan eskola-baratzeak hezkuntza-baliabide gisa duen erabilera ikertzea da. Horretarako, eskola-baratzearekin erlazionatutako iturri desberdinetako informazioa ... -
Eskolako espazioak baliabide didaktiko bezala. Hurbilpen teoriko eta praktikoa
(2023-02-20)[EU] Eskolako espazioek erabilera anitzak dituzte, eta haien izaera dinamikoa azpimarratu behar da. Gela eta eskola bera aldatu behar da ikasleen momentuko beharrizanetara, ikas-irakas prozesua eraginkorrena lortzeko. ... -
Eskolako eta Etxeko Azentua
(2015-01-16)Lan honetan hamar neska-mutil gazte ondarrutarren azentu ereduaren ezaugarri nagusiak aztertzen dira. Alde batetik, beraien ama hizkuntzaren eredua, hemen etxeko eredutzat aurkezten da, eta bestetik, euskara estandarra edo ...