Now showing items 5-8 of 11

    • Thumbnail

      El programa ERAGIN de formación en metodologías activas de la UPV/EHU 

      Guisasola Aranzabal, Genaro; Garmendia Mujika, Mikel ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzu, 2014)
      Este capítulo describe el diseño y las características principales del programa ERAGIN: Objetivos, fundamentación en la mentoría como estrategia formativa, fases del programa, dificultades encontradas en su desarrollo, ...
    • Thumbnail

      Aprendizaje basado en problemas, proyectos y casos : diseño e implementación de experiencias en la universidad 

      Guisasola Aranzabal, Genaro; Garmendia Mujika, Mikel ORCID (Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua, 2014)
      Este libro pretende divulgar la experiencia de la UPV/EHU en la formación de su profesorado en metodologías activas de enseñanza a través del programa ERAGIN. En los diferentes capítulos se muestran evidencias empíricas ...
    • Thumbnail

      Bero-transmisiorako mekanismoak 

      Gómez Arriaran, Iñaki (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza (UPV/EHU), 2007)
      Bero-transmisioko oinarrizko mekanismo bi aztertzen dira; lehenengo atalean kondukzioa aztertzen da eta ondoren konbekzioa. Hirugarren mekanismoa, erradiazioa alegia, beste deialdi batetarako prestatzen ari gara. Lehen ...
    • Thumbnail

      Lurrunaren bidezko potentzia zikloak 

      Gómez Arriaran, Iñaki (Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreordetza (UPV/EHU), 2007)
      Potentzia zikloen erreferentzia den Carnot-en ziklotik abiatuz, Rankine-ren lurrun zikloa aztertzen da. Baita birsortze eta birberotze zikloak aztertzen dira, bere energia analisia eginez. Amaitzeko, ziklo konbinatua eta ...