Now showing items 1-11 of 11

    • Thumbnail

      Balletaren eragina haurren autoestimuan 

      Demon Fernández, Iban (2020-05-07)
      [EUS] Ikerketak Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloko haurren autoestimua neurtzen du. Horretarako, adin ezberdinetako 230 haur kontuan hartu dira. Autoestimua neurtzeko EDINA izeneko galdetegi balioetsia erabili da. Egindako ...
    • Thumbnail

      Biolentziaren trataera gorputz-hezkuntzan aurkaritza zuzenaren bitartez 

      Nazabal Estévez, Beñat (2020-03-09)
      [EUS] Izandako esperientzia eta bizipen pertsonalak motibatuta, betidanik praktikatu dudan kirolaren inguruko ikerketa aurkezten dut hurrengo orrialdeetan. Hau, biolentziarekin batera sarritan aipatzen da gure inguruan, ...
    • Thumbnail

      Diferentes contextos de socialización de los niños y niñas de Puyo 

      Fernández de Olano Rojas, Victoria Eugenia (2014-11-03)
      [ES] La socialización es un proceso imprescindible en el desarrollo de los niños y niñas, ya que ese proceso influye de manera directa en la formación de las distintas personalidades. Son muchos agentes los que influyen ...
    • Thumbnail

      Emozioak heziketa fisikoan 

      Medina Uribe, Aitor (2014-09-26)
      Jakin dakigunez, Heziketa Fisikoko irakasle moduan gure helburua ikasleen garapen integrala ematea da. Horretarako, prestatu eta proposatu beharreko edukiak ahalik eta osatuagoak lantzea ezinbestekoa bilakatzen da. Lan ...
    • Thumbnail

      Emozioak hezkuntzan: heziketa fisikoaren garrantzia 

      Arana Madariaga, Ander (2016)
      [EN] The goal of today's teachers is the integral development of students development: the physical field, emotional, social how cognitive developing that is. By means of the activities suggested in the Physical Education ...
    • Thumbnail

      Eskolako jolastokiko eta gelako espazioek haurren jokaeretan duten eragina 

      Frias Abecia, Irati (2020-03-10)
      Haurrek jolastokian edo gelan jolas egiten dute, baina non? Norekin? Zertan? Jolastoki zein gelako txoko bakoitzak zer jolas-aukera eskaintzen du? Zer egoera topa dezakegu horietako bakoitzean? Metodologia kualitatiboaz ...
    • Thumbnail

      Garapen morala eskola adinean 

      Aristizabal Albistur, Miren (2020-05-19)
      [EUS] Burututako ikerketa honetan, generoak, kirol motak eta sedentarismoak haurraren garapen moralean duten eragina ikusi nahi izan da, eta, beraz, zein aurreratuta dauden horri dagokionez. Horretarako, Gasteizko 10-11 ...
    • Thumbnail

      Gorputz Hezkuntzan irakasleak hautatzen duen metodologiaren eragina ikasleen emozioetan 

      Rodríguez Vázquez, Álvaro (2020-03-10)
      [EUS] Burututako ikerketa honetan, Gorputz Hezkuntzako arloan irakasleak aukeratzen duen metodologia, eta beraz klasearekiko duen kontrol-maila, ikasleen emozioetan duen eragina aztertzea bilatu da. Horretarako, Vitoria-Gasteizko ...
    • Thumbnail

      Jolastorduaren berezko esanahia bilatzen 

      Sancho Bermejo, Cristina (2014-10-30)
      Gaur egun, jolastordua ez da eremu hain baloratua gizartearengandik. Agian izan daiteke, azken finean, hezkuntza eremuko zati txiki bat hartzen duelako soilik. Dena dela, horrek ez du esan nahi ez duela eskaintzen behar ...
    • Thumbnail

      Lankidetza-erronka fisikoak eta gamifikazioa: escape room batera bideratutako unitate didaktikoa 

      Berzosa Etxeberria, Leire (2020-05-19)
      [EUS] Gradu amaierako lan honetan Lehen Hezkuntzako ikasleekin praktiketan zehar aurrera eramandako lau saioko unitate didaktikoa ebaluatu da; lortutako datuak, datu horietatik ateratako emaitzak eta ondorioak aztertuz. ...
    • Thumbnail

      Umeen gustuak azaleratzen marrazkien bitartez 

      Rodriguez Galparsoro, Unai (2016)
      Gaur egun, eskola porrotaren emaitza oso altua da. Nabaria da, saio teorikoetan erabiltzen den metodologia ez dela ikasleen gustukoa. Hala ere, umeei motrizitatearekin erlazionatutako ekintzen edo saioen inguruan arreta ...