Show simple item record

dc.contributor.advisorGarmendia Mujika, Mikel ORCID
dc.contributor.authorGarikano Osinaga, Xabier
dc.date.accessioned2017-03-06T07:54:26Z
dc.date.available2017-03-06T07:54:26Z
dc.date.issued2016-03-04
dc.date.submitted2016-03-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20860
dc.description270 p.es
dc.description.abstractIkerketa Tesi honetan proiektuetan oinarritutako ikaskuntzaren proposamen didaktiko bat diseinatu etainplementatzen da, testuinguru partikular batean, Ordenagailu Bidezko Diseinuaren (CAD)irakaskuntzan. Egungo paradigma didaktikoaren bilakaera irakaskuntza aktiboen alde, PBL eta lankidetzaikaskuntzaren bezalako metodologien ikuspuntua jarraituz eta produktu garapenean eta diseinuindustrialeko baldintzapenak aztertuz, CAD trebakuntzaren proposamena plazaratzen da. Txosten honekesperientziaren ebidentzia enpirikoak jasotzen ditu eta proposatzen den planteamendua balioztatu CADikasketan emaitzetan eta metodologia didaktikoak eskatzen eta garatzen dituen gaitasun iraunkorretan,esaterako, talde lana.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectdiseño de máquinases
dc.subjectplanificación y financiación de la educaciónes
dc.titlePBL metodologiaren inplementaziorako proposamena ordenagailu bidezko diseinuaren irakaskuntzanes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(cc)2016 XABIER GARIKANO OSINAGA (cc by-nc-sa 4.0)
dc.identifier.studentID437010es
dc.identifier.projectID13264es
dc.departamentoesExpresión gráfica y proyectos de ingenieríaes_ES
dc.departamentoeuAdierazpen grafikoa eta ingeniaritzako proiektuakes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc)2016 XABIER GARIKANO OSINAGA (cc by-nc-sa 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc)2016 XABIER GARIKANO OSINAGA (cc by-nc-sa 4.0)