Show simple item record

dc.contributor.advisorLarrañaga, Mikel
dc.contributor.advisorArruarte Lasa, Ana Jesús
dc.contributor.authorTamayo Uria, Iñigo
dc.date.accessioned2017-09-27T12:23:34Z
dc.date.available2017-09-27T12:23:34Z
dc.date.issued2017-09-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/22712
dc.description.abstractGaur egun asko zabaltzen ari den sektoretako bat online bidezko hezkuntza da. Teknologia berriekin gertatu ohi den bezala, ikasketak kudeatzeko sistemek (Learning Management Systems) bere abantaila eta desabantailak eskaintzen dituzte. Abantailetako bat, plataforma horien erabiltzaileek sortzen duten datu kantitate handia da, izan ere sortutako datuei esker ikaslearen eredua eraikitzeko aukera sortzen da. Eredu horren bidez ikaste-prozesua ulertzeko aukera (Learning Analytics) zein ikaslea ikaste-prozesuan gidatuko dituen gomendioak eskaintzeko aukera sortzen da. Ikaslearen-eredua sortzerako orduan, interesgarria da oso bere ezagutzak modelatu ahal izatea, ikaslearen ezagutza hobeto ulertuta, ezagutzan trebatzeko baliabideak eskaintzeko aukera sortzen baita. Zentzu honetan, MoodRec plataforma proposatzen da LMStan sortzen diren datuak baliatuz, ikaslearen ezagutza modelatu eta honen bidez edukian oinarrituriko gomendio-sistema bat eraikitzeko.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectlearning management systemses_ES
dc.subjectMoodlees_ES
dc.titleMoodRec: gomendio-sistema bat hezkuntzarakoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España