dc.contributor.advisor | Arrivillaga Iriarte, Ana Rosa | |
dc.contributor.author | Astoreka Anasagasti, Leire | |
dc.contributor.other | E.U. MAGISTERIO -BILBAO | es |
dc.contributor.other | BILBOKO IRAKASLEEN U.E. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T15:07:16Z | |
dc.date.available | 2017-10-06T15:07:16Z | |
dc.date.issued | 2013-06 | |
dc.date.submitted | 2013-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/22851 | |
dc.description.abstract | Autoezagutzak duen garrantzia ikusita, eskola ingurunean hau nola lantzen den
aztertzea da lan honen helburu nagusia. Horretarako, nik neuk unitate didaktiko baten osagarri modura sortutako ariketa batzuk aztertuko dira lanean, lehen hezkuntzako lehenengo mailako ikasleei zuzendutakoak. Hasiera batean ariketa hauek sortzerakoan motibazioa eta ikaskuntza esanguratsua kontuan izan nituen arren, kontsideratuz autoezagutzak umeen garapenean duen garrantzia, ikuspegi honetatik egindako
lanaren berrikuspena egingo da lan honetan, proposamen berriren bat ere gehituz. | es_ES |
dc.description.abstract | Viendo la importancia que tiene el autoconocimiento, el objetivo principal de este trabajo es analizar cómo se trabaja este concepto en el entorno escolar. Para eso, serán analizadas unas actividades que creé para complementar una unidad didáctica dirigidas a estudiantes del primer curso de educación primaria. Aunque al principio en los ejercicios propuestos tuve en cuenta la motivación así como el aprendizaje significativo, considerando la importancia que el autoconocimiento tiene en el desarrollo del alumnado, en este trabajo se van a revisar los ejercicios desde esta nueva perspectiva.
Finalmente, haciendo alguna nueva propuesta. | es_ES |
dc.description.abstract | Considering the importance of self-concept, the main aim of this assignment is to
analyse how this concept is handled in the school environment. In order to do so, some
activities which I created to complement a unit for students in their first year of
primary education will be analysed. While initially the proposed activities dealt with
motivation and significant learning, in view of the importance of self-concept in child
development, they have been revised focussing on this new point of view. Finally, some new proposals have been made. | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | autoezagutza | es_ES |
dc.subject | autoestima | es_ES |
dc.subject | hezkuntza | es_ES |
dc.subject | eskola | es_ES |
dc.subject | irakasleak | es_ES |
dc.subject | autoconocimiento | es_ES |
dc.subject | autoestima | es_ES |
dc.subject | educación | es_ES |
dc.subject | escuela | es_ES |
dc.subject | profesores | es_ES |
dc.subject | self-concept | es_ES |
dc.subject | self-esteem | es_ES |
dc.subject | education | es_ES |
dc.subject | school | es_ES |
dc.subject | teachers | es_ES |
dc.title | Material baten azterketa, autoezagutzaren ikuspegitik | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es_ES |