Show simple item record

dc.contributor.advisorArrivillaga Iriarte, Ana Rosa ORCID
dc.contributor.authorAstoreka Anasagasti, Leire
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2017-10-06T15:07:16Z
dc.date.available2017-10-06T15:07:16Z
dc.date.issued2013-06
dc.date.submitted2013-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/22851
dc.description.abstractAutoezagutzak duen garrantzia ikusita, eskola ingurunean hau nola lantzen den aztertzea da lan honen helburu nagusia. Horretarako, nik neuk unitate didaktiko baten osagarri modura sortutako ariketa batzuk aztertuko dira lanean, lehen hezkuntzako lehenengo mailako ikasleei zuzendutakoak. Hasiera batean ariketa hauek sortzerakoan motibazioa eta ikaskuntza esanguratsua kontuan izan nituen arren, kontsideratuz autoezagutzak umeen garapenean duen garrantzia, ikuspegi honetatik egindako lanaren berrikuspena egingo da lan honetan, proposamen berriren bat ere gehituz.es_ES
dc.description.abstractViendo la importancia que tiene el autoconocimiento, el objetivo principal de este trabajo es analizar cómo se trabaja este concepto en el entorno escolar. Para eso, serán analizadas unas actividades que creé para complementar una unidad didáctica dirigidas a estudiantes del primer curso de educación primaria. Aunque al principio en los ejercicios propuestos tuve en cuenta la motivación así como el aprendizaje significativo, considerando la importancia que el autoconocimiento tiene en el desarrollo del alumnado, en este trabajo se van a revisar los ejercicios desde esta nueva perspectiva. Finalmente, haciendo alguna nueva propuesta.es_ES
dc.description.abstractConsidering the importance of self-concept, the main aim of this assignment is to analyse how this concept is handled in the school environment. In order to do so, some activities which I created to complement a unit for students in their first year of primary education will be analysed. While initially the proposed activities dealt with motivation and significant learning, in view of the importance of self-concept in child development, they have been revised focussing on this new point of view. Finally, some new proposals have been made.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectautoezagutzaes_ES
dc.subjectautoestimaes_ES
dc.subjecthezkuntzaes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectirakasleakes_ES
dc.subjectautoconocimientoes_ES
dc.subjectautoestimaes_ES
dc.subjecteducaciónes_ES
dc.subjectescuelaes_ES
dc.subjectprofesoreses_ES
dc.subjectself-conceptes_ES
dc.subjectself-esteemes_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.subjectschooles_ES
dc.subjectteacherses_ES
dc.titleMaterial baten azterketa, autoezagutzaren ikuspegitikes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record